3 959 lukukertaa ·
19 vastausta
4k lukukertaa
19 vastausta
Rakentaa seinä APUA
Aion testata paalua huomenna. Se on sinkitty aitatolppa, joka näyttää suunnilleen samalta kuin pyöreät tolpat kuvassa linkin kautta. http://www.stangselbolaget.se/image/Industrist%C3%A4ngsel%20Galvat.jpg
Onko okei, että pohjalla oleva träregel on suoraan betonia vasten sisätiloissa? Ulkona pitäisi olla joku papp väliin?
JanneL. Kiitos vinkistä, mutta en aio laittaa mitään regeliä kattoon.
Zankan. Kiitos vinkistä, mutta joudun käyttämään 45x45 regelit, koska minun on sovitettava seinä olemassa olevaan seinään, joka on rakennettu tällä tavalla.
Cheetah1, Paalu on sinkitty, mutta kuten sanot, olen hieman huolissani poraamisesta. Minulla on regeldetektori, mutta en luota niihin oikein. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Aion myös porata vähän pienemmät reiät naulatulppia varten.
Onko okei, että pohjalla oleva träregel on suoraan betonia vasten sisätiloissa? Ulkona pitäisi olla joku papp väliin?
JanneL. Kiitos vinkistä, mutta en aio laittaa mitään regeliä kattoon.
Zankan. Kiitos vinkistä, mutta joudun käyttämään 45x45 regelit, koska minun on sovitettava seinä olemassa olevaan seinään, joka on rakennettu tällä tavalla.
Cheetah1, Paalu on sinkitty, mutta kuten sanot, olen hieman huolissani poraamisesta. Minulla on regeldetektori, mutta en luota niihin oikein. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Aion myös porata vähän pienemmät reiät naulatulppia varten.
Jäsen
· Helsingborg
· 239 viestiä
Oletko laittanut mitään levyjä siihen vai ovatko ne vielä vain koolauksia? Sillä jos olet kiinnittänyt koolaukset kunnolla ja sitten ruuvaat lastulevyt kiinni, niin se tukee aika hyvin...
Olen kiinnittänyt yhden kipsilevyn, mutta aion poistaa sen huomenna, koska ajattelin kiinnittää pylvään.Björn_Nilsson sanoi:
Onko olemassa 13 mm lastulevyjä?
Lähin mitä löydän on 12 mm, ja se ei kelpaa.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi