Minulla on rakennettu autotalli vuodelta -65, jonka mitat ovat 4x8m yhdessä kerroksessa. Tämä on sijoitettu talomme lyhyen sivun suuntaisesti. Talo on kaksikerroksinen ilman kellaria, rakennettu vuonna -50. Alakerran ulkoseinät ovat ontelolohkotiiltä. Betoni välipohja (ERGE). Yläkerta on puuta. Tutkin vaihtoehtoa laajentaa asuintilaamme ja toivon, että joku voisi antaa viitteitä siitä, kannattaako jatkaa seuraavan idean kanssa: Rakentaa autotallin päälle yksi kerros lisää ja yhdistää se talon yläkertaan.
Liitän autotallin poikkileikkauksen. Minulla ei valitettavasti ole pohjapiirustusta, mutta kolme ulkoseinää muodostavat yhdessä talon toisen päätyseinän kanssa autotallin. Autotallissa ei ole muita kantavia osia.
Autotalli on perustettu kovalle savelle. Ulkoseinässä on pieniä painumisrakoja.
Minulla on vuonna -65 rakennettu autotalli, jonka mitat ovat 4x8m yhdessä kerroksessa. Se on sijoitettu pitkittäissivu talomme lyhyen sivun myötäisesti. Talossa on kaksi kerrosta ilman kellaria vuodelta -50. Alakerroksessa ulkoseinät ovat ontelotiilistä. Valettu välipohja (ERGE). Yläkerta on puuta. Tutkin vaihtoehtoja lisätäkseni asuintilaamme ja toivon, että joku voisi antaa vihjeitä, kannattaako edetä seuraavan idean kanssa: Rakentaa autotallin päälle kerros ja yhdistää se talon yläkertaan.
Liitän autotallin poikkileikkauskuvan. Valitettavasti minulla ei ole pohjapiirustusta, mutta kolme ulkoseinää muodostavat yhdessä talon yhden päätyseinän kanssa autotallin. Autotallissa ei ole muita kantavia osia.
[kuva]
Autotalli on perustettu kovalle savelle. Ulkoseinässä on pieniä painumahalkeamia.
Kiitos etukäteen
Minulla on hyvin samanlaiset edellytykset ja samat ajatukset rakentaa ylöspäin. Pääsitkö eteenpäin?
Hei Tobias. Ei, emme päässeet eteenpäin, meillä oli tämä yhtenä vaihtoehtona lisätä asuintilaa, mutta päädyimme jonkin ajan kuluttua siihen, että selviämme jo olemassa olevilla neliömetrillä. Toivotan sinulle onnea projektissasi!
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.