Hei, olen uusi täällä! todella hyvä foorumi!! Olen rakentamassa autotallia, jonka koko on 7 x 8m, valetulle laatalle, sisäkaton korkeudeksi tulee 3,5m ja kaikki rakennetaan olemassa olevaan rakennukseen. Ajattelin tehdä seinät sekä sisä- että ulkopuolelta pellistä 45*145 koolauksella, mutta mietin, miten kannattaa toimia eristyksen, höyrynsulun jne. kanssa. Oikeastaan kysymys on, miten rakennan seinät oikein? Terveisin //Berry