Minulla on autotallissa seinä, jota olen muuttamassa kodinhoitohuoneeksi varastolla ja muulla tilalla. Kuvassa oleva seinä sijaitsee muussa tilassa ja siinä on kaukolämpöputket keskellä seinää.
Saako nämä rakentaa sisään kokonaan uudella seinällä tai laatikolla? Mitä olisi suositeltavaa? Vinkkejä kokemuksia?
 
  • Fjärrvärmeputket kulkevat autotallin seinän poikki, seinän keskellä, valmiina muutettavaksi varastotilaan.
Onko se itsenäinen omakotitalo, paritalo vai jonkinlainen osakehuoneisto?

Näyttää siltä, että kaukolämpöputket haarautuvat kulmassa.

Sulkuventtiilien on oltava helposti saatavilla, ne voivat sijaita luukun takana.
 
Demmpa Demmpa sanoi:
Onko itsenäinen omakotitalo, paritalo vai jokin tyyppinen osakehuoneisto?

Näyttää siltä, että kaukolämpöputket haarautuvat kulmassa.

Sulkuventtiilien on oltava saatavilla, voivat sijaita luukun takana.
Se on itsenäinen omakotitalo. Ajattelin koteloida myös toisen, se menee lämmönvaihtimeen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.