Minulla on autotallissa seinä, jota olen muuttamassa kodinhoitohuoneeksi varastolla ja muulla tilalla. Kuvassa oleva seinä sijaitsee muussa tilassa ja siinä on kaukolämpöputket keskellä seinää.
Saako nämä rakentaa sisään kokonaan uudella seinällä tai laatikolla? Mitä olisi suositeltavaa? Vinkkejä kokemuksia?