18 020 lukukertaa ·
61 vastausta
18k lukukertaa
61 vastausta
Rakentaa kallio autotalliin seinäksi
Sivu 1 / 5
"Garageni" on kyllä nähnyt parhaat päivänsä ja harkitsen uudisrakentamista. Pinta-ala on äärimmäisen rajallinen ja tänään toinen pääty on käytännössä pystysuoraa kallioseinää vasten. Seinän ja kallion väliin on maksimissaan 30 cm. Tähän tilaan kerääntyy lehtiä, roskia ja muuta jota täytyy yrittää siivota ajoittain.
Ajatus, jota leikittelen, on seuraavassa versiossa käyttää kokonaan kallioseinää päätynä, eli se olisi näkyvissä autotallin sisällä.
Onko tämä huono idea vai voisiko tämän toteuttaa? Onko joku tehnyt jotain vastaavaa?
Ajatus, jota leikittelen, on seuraavassa versiossa käyttää kokonaan kallioseinää päätynä, eli se olisi näkyvissä autotallin sisällä.
Onko tämä huono idea vai voisiko tämän toteuttaa? Onko joku tehnyt jotain vastaavaa?
Huono siinä mielessä, että se tuo kylmyyttä + että mahdolliset vuotovedet, jotka tulevat esiin kalliosta, tulevat autotalliin.
Hyvä siinä mielessä, että se on vähän cool. Olisin varmasti innostunut siitä.
Joka tapauksessa, sinun ei pitäisi olla sellaista rakoa autotallin ja kallion välillä. Se pitäisi täyttää ja salaojittaa.
Hyvä siinä mielessä, että se on vähän cool. Olisin varmasti innostunut siitä.
Joka tapauksessa, sinun ei pitäisi olla sellaista rakoa autotallin ja kallion välillä. Se pitäisi täyttää ja salaojittaa.
Näin ohjelman vanhasta miehestä, jos niin voi sanoa, Suomessa, SOKEA ja noin 75-80-vuotias, joka huvitteli räjäyttämällä luolaa kallioon, vain koska hän pystyi...
En nyt tiedä, mitä Ruotsin säädökset sanovat siitä, että joku vähän räjäyttelee tontillaan, mutta epäilen, että se saattaa olla niiden sisältöä vastaan...
En nyt tiedä, mitä Ruotsin säädökset sanovat siitä, että joku vähän räjäyttelee tontillaan, mutta epäilen, että se saattaa olla niiden sisältöä vastaan...
Hmm, on mahdollista suurella ketjulla sahata täysin neliömäisiä lohkoja, olen nähnyt sellaisia porauksessa kuljetusputkiin ja vastaaviin, silloin he ottivat ulos palan, joka oli noin 1x1x10 metriä
15 sellaista, ja sinulla on 5 metriä leveä 3 korkeudessa, ja 10 metriä syvä, sekä 15 Bautastenia myytäväksi
TGB oli yrityksen nimi, heidät on nyt ostettu Styrudilta, kuka tietää, se voi olla vaihtoehto räjäytykselle, Ehdotusta pidetään 50/50 hulluna/vakavissaan
Minä aion kannustaa..
(Joo, voin joskus lähteä raiteilta
)
15 sellaista, ja sinulla on 5 metriä leveä 3 korkeudessa, ja 10 metriä syvä, sekä 15 Bautastenia myytäväksi
TGB oli yrityksen nimi, heidät on nyt ostettu Styrudilta, kuka tietää, se voi olla vaihtoehto räjäytykselle, Ehdotusta pidetään 50/50 hulluna/vakavissaan
Minä aion kannustaa..
(Joo, voin joskus lähteä raiteilta
Viimeksi muokattu:
Loistavaa, sitten voin koristella tontin ja korjata ajotien. Minulla on hieman yhteyksiä vanhan televekotin ja Fort-F:n kanssa, ja ottaen huomioon ne tarinat, joita he kertovat luolista, aion laittaa heidät koetukselle. Tämä ei tule olemaan suosittua kotona...Mäster sanoi:Hmm, se on itse asiassa mahdollista sahata täysin neliömäisiä lohkoja isolla ketjulla, olen nähnyt sellaisia poratessa kulvertseille tms. Silloin leikkasivat palan, joka oli noin 1x1x10 metriä. 15 sellaista, ja sinulla on 5 metriä leveä, 3 korkeudessa ja 10 metriä syvä, sekä 15 Bautastenar myytävänäTGB oli yrityksen nimi, heidät on nyt ostettu Styrudin toimesta, kuka tietää, se voi olla vaihtoehto räjäyttämiselle. Ehdotusta voidaan pitää 50/50 hulluna/tosissaan. Kannustan sinua..
He OVAT hyviä kuopan kaivuussa kyllä 
Kun ajaa sisään 24 metrin perävaunun ja kääntyy sisällä ilman peruutusta, niin se on kohtuullinen "kuoppa".
Räjäytyksen kustannukset vaihtelevat sen mukaan, kuinka monta taloa on lähellä.
Kun ajaa sisään 24 metrin perävaunun ja kääntyy sisällä ilman peruutusta, niin se on kohtuullinen "kuoppa".
Räjäytyksen kustannukset vaihtelevat sen mukaan, kuinka monta taloa on lähellä.
"Håla i backen", taitaa nykyään pitää paikkansa, mutta kuulemani tarinat sisältävät tunneleita, atomsäker stavar jne.mats_o sanoi:
Minulla ei ole lähistöllä mitään (noin 500m), muuta kuin itse (25 metrin päässä).
Ajattelin pitää seinämän puhtaana ja asentaa salaojan lattian viereen, jossa on tyylikäs sora "listana". Rhoca Gil onnistui melkein tiivistämään harjun, joten graniittia varten se olisi melkein täyttänyt BKR:n säännöt.raveper sanoi: