Täytyy rakentaa kaato ulkona parvekkeelle. Paksuus 5-25 mm, kaato on rakennettava tyyliin "betonitasoitteella", itsetasoittava massa tai vastaava ei toimi. Matka 6 metriä ja leveys 0,3 m. Testasin Ardex A46:lla, joka paperilla näytti oikein hyvältä, odotin hämärän tuloa, jotta olisi hieman viileämpää... Mutta valitettavasti nyt on liian lämmintä ja A46 kovettuu ennen kuin ehdin tehdä mitään merkittävää, 3-4 minuutin jälkeen ei voi enää työskennellä massan kanssa :( Täytyy tehdä se näinä päivinä, sillä peltiseppä tulee viikon lopussa tekemään omansa. Onko kenelläkään vinkkejä, mitä tuotetta voisi käyttää?

Liitän kuvan, jotta näette, mitä tarkoitan. Kaadon on rakennettava lecan ränninpidikkeistä betonisokkelin loppuun.
 
  • Balkonkiprojekti: puurakenteinen lattia, leicarakenteinen reuna ja asennuskoukut. Taustalla tikkaat ja sininen laite.
Tein samanlaisen tapauksen autotallista kipsilaastilla.
 
Kyllä ajatus on käynyt mielessäni, tein testirakennelman rappauslaastilla eilisiltana nähdäkseni, miten se onnistuu.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.