Hei!
Haluan asentaa IKEAn metodrunkoja seinään, mutta en tiedä, miten ratkaista siirtymä seinästä runkoon hyvällä tavalla. Haluan asettaa kaapit niin, että ovet ovat seinän tasalla enkä halua listoja kaappien ympärille (sileä siirtymä). Katso alla oleva kuva aiemmin tehdystä kattovintistä, johon kaapit tulevat. Uuden seinän, johon kaapit on upotettu, tulee olla samassa linjassa oikealla olevan lankkuseinän kanssa, lankkuseinä päällystetään kipsillä. Seinän on siis oltava kattotuettujen takana (tai miksi niitä kutsutaankin).
Alla olen piirtänyt noin, miten olen ajatellut tällä hetkellä.
Olen piirtänyt höylättyä puuta kehyksenä runkojen ympärille saadakseni enemmän kiinnirakennetun tunteen ja niiden tulee olla tasolla ovien ja seinän kanssa. Tilasta runkojen välillä tulee hylly.
Jos nyt kipsaan tämän ympärille, miten teen hyvän saumauksen höylätyn puun ja kipsin välille? Onko se mahdollista? Vai pitääkö minun miettiä uudelleen?
Olen tehnyt samankaltaista joillekin vaatekaapeille ja kaapeille talossani.
Ne menevät flush seinän kanssa ja sulautuvat enemmän tai vähemmän seinään.
Olen käyttänyt kipsin kulmasuojia. Sitten tasoitus ja maalaus. Vähän pehmeää fox myös, jos haluaa.
Asennettu kaapit valmiin seinän sisäpuolelle vastaten oven paksuutta.
Saan jakaa kanssanne, kun projektini juuri valmistui.
Olen päättänyt asettaa toimistoni noin 5mm seinän ulkopuolelle ja tiivistää ympäriltä pehmeällä saumalla.
(Sauma ei ole vielä paikallaan kuvassa)
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.