Olemme juuri saaneet avaimet uuteen rakennukseemme, joka on pohjamaalattu.
Yksi kesän projekteista on maalata.

Ajattelin rakentaa puutelineen tätä varten, harjaan on noin 7,5m.
Meillä on PALJON ylimääräistä panelia rakennusprojektista. Eli 28x70 kokoista puutavaraa.
Kuinka tyhmää on rakentaa teline tästä? Tiedän, että se on heikkoa, mutta jos "kaksinkertaistan" laudat ja on monta seisovaa kantavaa kehystä jne., mitä mieltä olette? Selviänkö hengissä :crysmile:?
 
P
Ei, älä tee sitä, sanoisin!
Puuta on niin halpaa, ettei tarvitse käyttää niin pieniä mittoja ja riskeerata elämää ja terveyttä.

Säästä harvalaudoitus muuhun sen sijaan: Säleiköt, ullakon sisustus, pyöräkatos, kanala...
 
Kyllä, olette varmasti oikeassa. Se on liian heikkoa juoksemiseen. Rakennan siitä vajaa, kunnes aloitamme autotallin ensi vuonna sekä hieman työpöytiä ja muuta hauskaa :) Sille löytää varmasti käyttöä sekä täällä että siellä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.