Pentuni on raapinut puisen portaikkoni hajalle. Ajattelin korjata sen, mutta mitä minun pitäisi käyttää? Tavallinen kitti tuntuu heikolta ja kemiallinen puu hieman hankalalta.

• Harmaa puinen portaikko, jossa näkyy koiran pentu kynsinyt pintaa vahingoittaen ja massiivista kulumista.
J johanlund77 sanoi:
Pentuni on raapinut puuportaani hajalle. Ajattelin korjata sen, mutta mitä minun pitäisi käyttää? Tavallinen kitti tuntuu heikolta ja kemiallinen
J johanlund77 sanoi:
Pentuni on raapinut puuportaani hajalle. Ajattelin korjata sen, mutta mitä minun pitäisi käyttää? Tavallinen kitti tuntuu heikolta ja kemiallinen puu hieman hankalalta.
Kun koira on oppinut lopettamaan jyrsimisen, harkitsisin ehkä portaikon kunnostamista ohuilla tammenlevyillä. Ostin setin ABI trä:ltä, mutta vaihtoehtoja on monia. Sitten korjattu/uusi puu muille osille. Meillä oli kulunut portaikko ja olemme tehneet osittaisen korjauksen. Terveisin Magnus

• Uusittu puinen portaikko, jossa on ohuet tammilevyt, osittain valmiina. Yläosassa näkyy puulattia ja matto.
  • Tykkään
Jenpet ja 3 muuta
  • Laddar…
Plastic padding on loistava ratkaisu puun tasoittamiseen. Rakenna useissa kerroksissa ja hio KARKELLA paperilla ensimmäisten kerrosten välillä. Kun olet saanut pinnan korkeuteen, käytä hienompaa ja hienompaa paperia.

• Tykkään
Vilot ja 3 muuta
  • Laddar…
Cheesen
Tai kemiallinen puu tai sitten voit vaihtaa porrasnokan ja laittaa pala puuta vangiin. Portaat ovat kuitenkin maalattuja, joten se ei ole kovin tarkkaa.

• Tykkään
Jorel03 ja 1 muu
  • Laddar…
J Jan_G sanoi:
Plastic padding on loistava ratkaisu puun tasoittamiseen. Rakenna useassa kerroksessa ja hio KARKELLIN paperilla kerrosten välissä. Kun olet saanut sen korkeus, käytä hienompaa ja hienompaa paperia.
Onko se helpompaa työskennellä kuin kemiskt trä?

• Vau
Jorel03
  • Laddar…
F
Porrasmatot?

• Valkoiset portaat, joiden askelmilla on tummanharmaat suorakaiteen muotoiset matot.
  • Tykkään
  • Haha
sillstryparn ja 1 muu
  • Laddar…
Cheesen
J johanlund77 sanoi:
Onko se helpommin työstettävää kuin kemiskt trä?
Plastic padding ja kemiskt trä ovat hyvin samanlaisia, mutta plastic padding on kovempaa ja vaikeampi saada hyväksi pinnaksi. Se on muuten kuin sama tuote, olen käyttänyt plastic paddingia, kun kemiskt trä ei ole ollut saatavilla värikaupassa.

• Tykkään
Kustvägen ja 1 muu
  • Laddar…
F Fideliox sanoi:
Portaikkosmatot?
Ajattelin säilyttää puun. Minulla on vielä maalia jäljellä, mutta täytyy korjata se hieman.

• Tykkään
Anders Månsson
  • Laddar…
Cheesen Cheesen sanoi:
Plastic padding ja kemiskt trä ovat erittäin samanlaisia, mutta plastic padding on kovempaa ja vaikeampaa saada hyvä pinta. Ovathan ne muuten samaa tuotetta, olen käyttänyt plastic paddingia kun kemiskt trä ei ole ollut saatavilla maaliliikkeessä.
Ok. Ehkä kannattaa käyttää kemiskt trä sitten. Askeleet tuntuvat helpommalta saada siisteiksi kuin reuna, johon koira on myös jyrsinyt. Mutta se ei ole yhtä herkkä, joten ehkä voin paklata vähän siihen.

Cheesen
J johanlund77 sanoi:
Ok. Ehkä minun täytyy käyttää kemiallista puuta. Askeleet on helpompi saada hienoiksi kuin reuna, josta koira on myös syönyt. Mutta se ei ole niin herkkä, joten ehkä voin kitata vähän siellä.
Kemiallinen puu, plastic padding ja puusepänkitti ovat kaikki kittejä, vain hieman eri kestävyydellä ja kovuudella.

• Tykkään
Appendix ja 1 muu
  • Laddar…
J johanlund77 sanoi:
Ok. Ehkä täytyy käyttää kemistä trä:tä silloin. Portaat tuntuvat helpommilta saada hienoksi kuin reuna, jota koira on myös pureskellut. Mutta se ei ole yhtä herkkä, joten ehkä voin vähän tasoittaa siellä.
Reunan osalta en usko, että se tulee erityisesti näkymään, jos vain rakennat sen niin, että hampaanjäljet eivät näy, kun koira ilmeisesti on kuitenkin pureskellut "oikein" asteittain ulospäin. Korjaa syvemmät hampaanjäljet ja maalaa päälle. Te tietenkin tiedätte siitä, mutta todennäköisesti muut eivät näe sitä, elleivät he etsi virheitä.

Odota ensin pari kuukautta, haluat korjata kaikki vahingot kerralla ja jos kyseessä on pentu, se ei luultavasti ole vielä valmis :)

• Tykkään
Jenpet ja 8 muuta
  • Laddar…
J johanlund77 sanoi:
Onko se helpompaa käsitellä kuin kemiskt trä?
Valitettavasti en ole koskaan työskennellyt kemiskt trä:n kanssa, mutta Plastic Padding ja vastaavat 2-komponenttisammat ovat erittäin helppoja käsitellä.
On vain muistettava, että ne on myös hiottava, joten laita vähän vähemmän jokaisella kerroksella.

• Tykkään
Newgolds ja 1 muu
  • Laddar…
J
Sivun voit myös vain leikata sopivassa kulmassa ja maalata, mutta se on vapaaehtoista.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.