6 341 lukukertaa ·
24 vastausta
6k lukukertaa
24 vastausta
Mitä minun pitäisi käyttää koiran tuhoamissa portaissa?
J johanlund77 sanoi:Pentuni on raapinut puuportaani hajalle. Ajattelin korjata sen, mutta mitä minun pitäisi käyttää? Tavallinen kitti tuntuu heikolta ja kemiallinen
Kun koira on oppinut lopettamaan jyrsimisen, harkitsisin ehkä portaikon kunnostamista ohuilla tammenlevyillä. Ostin setin ABI trä:ltä, mutta vaihtoehtoja on monia. Sitten korjattu/uusi puu muille osille. Meillä oli kulunut portaikko ja olemme tehneet osittaisen korjauksen. Terveisin MagnusJ johanlund77 sanoi:
Plastic padding on loistava ratkaisu puun tasoittamiseen. Rakenna useissa kerroksissa ja hio KARKELLA paperilla ensimmäisten kerrosten välillä. Kun olet saanut pinnan korkeuteen, käytä hienompaa ja hienompaa paperia.
Plastic padding ja kemiskt trä ovat hyvin samanlaisia, mutta plastic padding on kovempaa ja vaikeampi saada hyväksi pinnaksi. Se on muuten kuin sama tuote, olen käyttänyt plastic paddingia, kun kemiskt trä ei ole ollut saatavilla värikaupassa.J johanlund77 sanoi:
Ok. Ehkä kannattaa käyttää kemiskt trä sitten. Askeleet tuntuvat helpommalta saada siisteiksi kuin reuna, johon koira on myös jyrsinyt. Mutta se ei ole yhtä herkkä, joten ehkä voin paklata vähän siihen.Cheesen sanoi:
Kemiallinen puu, plastic padding ja puusepänkitti ovat kaikki kittejä, vain hieman eri kestävyydellä ja kovuudella.J johanlund77 sanoi:
Remonttinalokas
· Bästerort
· 1 668 viestiä
Reunan osalta en usko, että se tulee erityisesti näkymään, jos vain rakennat sen niin, että hampaanjäljet eivät näy, kun koira ilmeisesti on kuitenkin pureskellut "oikein" asteittain ulospäin. Korjaa syvemmät hampaanjäljet ja maalaa päälle. Te tietenkin tiedätte siitä, mutta todennäköisesti muut eivät näe sitä, elleivät he etsi virheitä.J johanlund77 sanoi:
Valitettavasti en ole koskaan työskennellyt kemiskt trä:n kanssa, mutta Plastic Padding ja vastaavat 2-komponenttisammat ovat erittäin helppoja käsitellä.J johanlund77 sanoi:
On vain muistettava, että ne on myös hiottava, joten laita vähän vähemmän jokaisella kerroksella.
Käytä kemiallista puuta, sen pitäisi olla riittävän kestävä.
Olen työskennellyt jonkin verran https://www.bauhaus.se/traspackel-p...GWdgwXwQnAbm8pQhDZ3W3dgdSUSKyGaxoCnCwQAvD_BwE
Toimii hyvin, kuivuu erittäin nopeasti.
Levitä kerroksittain, sillä se on raskasta ja tulee painumaan alas/painumaan sisään.
Olen työskennellyt jonkin verran https://www.bauhaus.se/traspackel-p...GWdgwXwQnAbm8pQhDZ3W3dgdSUSKyGaxoCnCwQAvD_BwE
Toimii hyvin, kuivuu erittäin nopeasti.
Levitä kerroksittain, sillä se on raskasta ja tulee painumaan alas/painumaan sisään.