ClasseClas
Olin tänään Bauhaus Järfällassa toivoen löytäväni puusepänvaneria ja MDF:ää sisätiloista, mutta valitettavasti materiaali sijaitsee Drive-osastolla, joka on kylmällä.

Mistähän voisin löytää toisen paikan Sthlm:ssä (mielellään pohjoisosassa), jossa on sellaista mtrlia oikeassa paikassa, eli sisätiloissa?

Aion tehdä useita jigejä ja haluan, että mtrli on kuivaa alusta alkaen.

Muistan, että K-Rauta Arningessa säilyttää levymateriaalia sisätiloissa.

ClasseClas
kiitos vinkistä. aion tarkistaa sieltä. k-rauta ja beijer häggvikissä ovat epäonnistuneet joka tapauksessa, he ajavat kaiken kylmäasentoon.

Fredellsillä on kai juuri levymateriaali lämmitetyssä osassa. Vaikka se tulee kalliiksi...

Byggole Nackassa on sisätilasäilytys

Sitten vinkkinä on, että jos on jäsen HSB:ssä, SKB:ssä tai Villaägarna:ssa, Fredells antaa todella hyviä alennuksia

ClasseClas
tarkistin juuri k-rauta täby ja niillä on se sisätiloissa mutta kylmässä + erittäin huono levyjen pinoaminen joten siitä ei tullut mitään. katselen eteenpäin uusia vinkkejä.

ClasseClas
swemax sanoi:
Byggole Nackassa tarjoaa sisätilasäilytystä

Vinkkinä, jos olet HSB:n, SKB:n tai Villaägarna:n jäsen, Fredells tarjoaa todella hyviä alennuksia
kuinka paljon alennusta Fredells tarjoaa jäsenyydellä?

Eikö olekaan helpompaa soittaa kuin matkustaa ristiin rastiin?

ClasseClas
Nyfniken sanoi:
Eikö ole helpompaa soittaa kuin matkustaa ristiin rastiin?
Totta kai, mutta joskus henkilökunta ei itse tiedä, mitä "snickeriplywood" on ja missä se sijaitsee...

K-Rauta Täby tiesi kertoa, että "snickeriplywood" sijaitsi sisätiloissa, mutta ei, kuinka kostea ja vääntynyt se oli...

Tietenkin soitan ennen kuin tarkistan, mutta haluan mielelläni tarkistaa muiden korkeasti arvostettujen foorumijäsenten kanssa, mikä tilanne on ja kenelle minun pitäisi soittaa.

ClasseClas
On aika päivittää. Åkersberg Bygg & Trä:lla on puuseppävaneria, MDF:ää ja liimapuulevyjä lämpövarastossa. Sinun ei tarvitse ostaa koko levyä, vaan he myyvät myös osia kokonaisista levyistä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.