Olen ajatellut rakentaa muutamia kattotuoleja, olen kysellyt eri rakennustavarataloilta, Beijer, ByggMax ja vaikuttaa vaikealta saada niitä. Tarvitsisin C14-C18 45x120-45x145. ByggMaxilla hän katsoi minua ja sanoi: Ei, sitä emme voi tilata kotiin... Muissa paikoissa löysin C14 tukkeja, mutta niitä ei ilmeisesti voi käyttää kattotuoleihin. Onko joku ostanut sellaista puutavaraa ja tietää mistä sitä löytää? Östergötland, Linköping.

Istun ja teen laskelmia Takstolsbokenin ohjelman mukaan...näyttää toimivan C14-puulla, jos otan 45x145. Onko C14 aina C14, vai onko eri luokkia? ByggMaxin työntekijä sanoi, ettei sitä voi käyttää kattoristikoihin...haluan selvittää niin paljon faktaa kuin voin, ja täällä näyttää olevan paljon osaavaa väkeä.

Jos itse valitset puutavarasi, sinun ei tarvitse ostaa valmiiksi lajiteltua, eli luokiteltua. Silloin valitset suoria hienoja lankkuja ilman oksia ja halkeamia ja rakennat niistä. Voit tehdä sen Byggmaxilla tai missä tahansa, missä sinulla on mahdollisuus valita puutavaraa.

Olen myös kuullut, että sen pitäisi olla näin.

Ok, kiitos! Rakentamisasioissa on varmasti loputtomasti mielipiteitä. Vinkkejä saa paljon. Vaikuttaa siltä, että asioita voi tehdä monella eri tavalla. Yritän selvittää asiat itse ja ajatella itsekin, mutta olen erittäin kiitollinen kaikista vastauksista ja vinkeistä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.