K
Etsin käsittelemätöntä rakennuspuuta, jonka luokitus on korkeampi kuin C24.
Paikalliset kauppiaat eivät näytä sitä omaavan, sillä heidän saha/tuottaja ei pidä sitä valikoimassaan, ja Hornbachissa/Bauhausissa he tuskin ymmärsivät, mitä lujuusluokka on. Näyttää siltä, että siellä työskennellessä ei tarvitse tietää kovin paljon siitä, mitä myy...

Onko jollakulla vinkkejä paikoista, mistä sitä voisi löytää (koskee Tukholman aluetta).
 
Oletko tarkistanut Optimera tai Beijer?

Ostin K-virke c35 Ekesiööstä aiemmin, se on nykyään Beijer Bromma.
 
  • Tykkään
kniv
  • Laddar…
K
Hyviä vinkkejä! Kokeilen ottaa yhteyttä heihin
 
K
Rejäl sanoi:
C24:ää korkeampaa luokkaa ei sahatavaraliikkeet usein pidä varastossa..

Ruotsin trä kirjoittaa siitä vähän:

[linkki]
Ehdottomasti sitä ei pidetä varastossa, mutta ei näytä edes siltä, että he voisivat tilata sitä sahalta/toimittajilta..
 
P
K kniv sanoi:
Ehdottomasti ei ole varastoituna, mutta ei näytä siltä, että he voisivat edes tilata sitä sahoilta/toimittajilta..
Sinun täytyy kääntyä suurten puutavaran toimittajien puoleen..
 
  • Tykkään
kniv
  • Laddar…
K
Rejäl sanoi:
Sinun täytyy kääntyä suurten puutavarantoimittajien puoleen..
Okei, tiedätkö keitä ne ovat, nimet?
 
P
K kniv sanoi:
Okei, tiedätkö keitä he ovat, nimet?
Beijer, XL Bygg länsirannikolla Derome..
 
  • Tykkään
kniv
  • Laddar…
Woody listaa myös C35 kotisivuilla, siellä sinulla on mm. Orminge trä.
 
  • Tykkään
kniv
  • Laddar…
K
Mazen Mazen sanoi:
Woody mainitsee myös C35:n verkkosivustolla, siellä sinulla on mm. Orminge trä.
Joo, olen nähnyt sen. Mutta paikallisella Woodylla on vain Sandåsa toimittajana, ja heillä ei ole korkeampaa kuin C24 - vaikka se sitten mainitaan Woodyn verkkosivuilla. Olen lähettänyt sähköpostia useammalle, mukaan lukien ne, joista vinkkasitte, joten katsotaan saako vastauksia.
 
  • Tykkään
Mazen ja 1 muu
  • Laddar…
K
On ollut todella heikkoa vastauksien suhteen, muutamat kauppiaat vastasivat, että ottavat asian esille toimittajansa kanssa ja palaavat asiaan. Mutta sitten tuli hiljaista.. Ja optimera soitti ja ilmoitti, että he antaisivat kustannusarvion 1-2 päivän kuluessa. Mutta sitten sielläkin tuli hiljaista eikä mitään kustannusarviota tullut. Joten vaikka on olemassa joitain sahalaitoksia, joilla on, näyttää siltä, ettei taloutta ole koko asiaan, jos ei aio hankkia valtavia määriä..
 
Hei miten sinulla meni? Etsin samaa asiaa
 
K
W willa007 sanoi:
Hei, miten se meni sinulla? Etsin samaa
Ei tullut mitään, kuten kirjoitin yllä olevassa viestissä, muutamat kauppiaat aikoivat katsoa sitä, mutta sitten ei tullut mitään enempää. Arvaukseni on, että se olisi tullut liian kalliiksi suhteellisen pienelle määrälle.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.