4 055 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Rakennuslaatikko rullaverholle
Minulla on 4m leveä rullaverho, jonka ajattelin piilottaa ikkunan yläpuolelle niin, ettei se näy. Olen pohtinut edestakaisin, miten tämän parhaiten ratkaisisin, mitä mieltä foorumi on tästä ratkaisusta? Se on sähköinen 240v moottorikäyttöinen verho, tarvitseeko ottaa huomioon, että sitä pitää päästä käsiksi silloin tällöin?
Onko 'laatikko', johon piilotat rullaverhon, kiinnitettävä kattoon? Tuntuu siltä, että siitä tulisi melko kömpelö esine, mutta en tietenkään tiedä, miltä huone muutoin näyttää. Minulla on idea, yritän tehdä jonkin yksinkertaisen luonnoksen.N NoOne2k sanoi:Minulla on 4 metrin leveä rullaverho, jonka ajattelin piilottaa ikkunan yläpuolelle niin, ettei se näy. Olen pohtinut pitkään, miten ratkaisen sen parhaiten, mitä mieltä foorumi on tästä ratkaisusta? Se on sähköinen 240v moottorikäyttöinen verho, onko huomioitava, että siihen on päästävä käsiksi ajoittain?
Se tulee tällöin upotetuksi seinään ikkunan yläpuolelle ja piiloutuu seinään.M MetteKson sanoi:
Hei, miten sinulla meni? Pohdin samanlaista ratkaisua parvekkeen oviini, jotka jostain syystä avautuvat sisäänpäin.N NoOne2k sanoi:Minulla on 4 metrin leveä rullaverho, jonka ajattelin piilottaa ikkunan yläpuolelle niin, ettei sitä näkyisi. Olen pohtinut edestakaisin, miten ratkaista tämä parhaiten, mitä mieltä forum on tästä ratkaisusta? Se on sähköinen 240v moottorikäyttöinen verho, pitääkö huomioida, että siihen pääsee välillä käsiksi?
Se sujui erinomaisesti. Tein kuten ensimmäisessä viestissä olevan piirustuksen mukaan, siitä tuli vakaa ja hyvä, haittapuolena on se, että sinä päivänä kun se täytyy vaihtaa, täytyy löytää ruuvien kannat ja maalata koko seinä uudestaan, kun moottori otetaan alas.
Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa. Valitettavasti olen muuttanut pois talosta, mutta minun ei tarvitse huolehtia siitä, miten ratkaisen mahdolliset ongelmat sinä päivänä kun ne ilmenevät.
Tänään viisi vuotta myöhemmin se toimii päivittäin. Asennus oli näkymätön.
Lisäksi päätin upottaa spottivalot vaakasuoraan peitelistaan, joka on 100mm leveä.
Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa. Valitettavasti olen muuttanut pois talosta, mutta minun ei tarvitse huolehtia siitä, miten ratkaisen mahdolliset ongelmat sinä päivänä kun ne ilmenevät.
Tänään viisi vuotta myöhemmin se toimii päivittäin. Asennus oli näkymätön.
Lisäksi päätin upottaa spottivalot vaakasuoraan peitelistaan, joka on 100mm leveä.
Klikkaa tästä vastataksesi
