S
en saanut kovin hyviä arvosanoja kuvaamataidossa :-)

hahalj
SBH sanoi:
[kuva]
tyylikäs luonnos vai mitä. Ymmärrätkö, kuinka tarkoitan oikeanpuoleisessa ehdotuksessa?
Kiitos, todella tyylikäs :D
Vasemmanpuoleiset kehykset ymmärrän, oikea puoli... punainen = lattiasääntö, ruskea/vaaleanpunainen: perustuspuu, vaaleanpunainen päällä: ulompi pystysuora seinäsääntö osiossa oikealle?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Sxper
  • Laddar…
S
punainen oikea ruskeanpunainen oikea
vaaleanpunainen yllä on pysyvä sääntö. joka on jo naulattu vaakasääntöön (syll).
haluatko ruuvata tai naulata tai sekoittaa vähän?

hahalj
Aha, nyt olen mukana. Naula tai ruuvi, no, se mikä sopii parhaiten tehtävään. Ajattelin enimmäkseen naulata, ehkä on yksityiskohtia, jotka on parempi ruuvata?

S
voit kyllä naulata kaiken, jos syll-pohjat ovat siellä. jos pitää jatkaa reglarna, ruuvi voi olla parempi. pääasiassa sen vuoksi, että voi olla varma, että ne vedetään tiukasti yhteen.

S
hahalj sanoi:
Liitokset osien välillä? Tietenkin. Tarkoitan enemmän sitä, jos itse alaohjauspuu tarvitsee liittää erityisellä tavalla. Kulmissa liitetään puolittain, mutta mietin enemmän sivuliitoksia keskellä. Alaohjauspuussa, joka on lattian tuki-/kansilinjaa vasten, voi silti liittää puolittain. Rakennettaessa osioita, tulee alaohjauspuuliitos osion liitokseen...mutta sillä ei kai ole väliä?

Muuten, tehdäänkö osioiden sivut samalla mitoituksella kuin muut seinäkehikon palkit, minun tapauksessa 45x120? Se tarkoittaa, että olisi kaksinkertainen kehikko osion liitoksessa, onko se oikein ajateltu?
tarkoitatko ohuempaa puutavaraa talon päädyissä?

hahalj
SBH sanoi:
menar du klenare virke i kort ändarna på huset?
Ei, tarkoitan jos jaan pitkän seinän kahteen osaan, talon keskimmäinen sauma on silloin kaksinkertaiset seinärangat 45x120. Mutta se voi olla tarpeen saada ne liitettyä hyvin yhteen.

S
hahalj sanoi:
Ei, tarkoitan jos jakaisin pitkän seinän kahteen osaan, näiden välinen sauma keskellä taloa olisi kaksinkertainen seinätolppa 45x120. Mutta se on ehkä tarpeen, jotta ne saadaan liitettyä hyvin yhteen.
oki doki. saat anteeksi. olisin pitänyt tajuta. pidän yksinkertaisesta kielestä ja yleensä lauseeni ovat lyhyitä.
se on kai minun dyxlexi joka kummittelee.

hahalj
Kiitos kaikesta avusta! Tästä tulee varmasti hyvä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.