Aion laittaa uuden katon autotalliini. Se tehdään betonitiilillä, koska talossani on sitä. Riittääkö 17 mm raakapontti alustaksi?
 
Bob_the_builder
Kyllä, teknisesti se tekee niin. 17 mm täyttää kantavuusvaatimukset, mutta sen kanssa työskenteleminen on melko tylsää (halkeilee helpommin kuin 22 mm naulattaessa lähellä päätypuuta liitoskohdissa jne.) ja tuntuu epävakaammalta kävellä. Ehdottomasti suosittelisin 22 mm. Hintaero ei ole erityisen suuri.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.