Kiitos Cheesen - minulla on vain käsikäyttöinen akku- Hitachi 18V pyörösaha - suosikkityökaluni (vaikka olen leikannut myös peukaloni sillä ;-) ) - joten ajattelin kiinnittää oikeansuuntaisen viivaimen puristimilla; teipata hieno puoli kaksinkertaisella maalarinteipillä ja nostaa sahaterä maksimiin - ja toivon parasta, eikö niin?

Rickard.
Olen oppinut eräältä minua taitavammalta, että kaikki valmistajat suunnittelevat teränsä siten, että koko hampaan pitäisi kulkea materiaalin läpi. Sitten hän lopetti sanomalla, että se ei tarkoita, että se toimisi parhaiten kaikissa tilanteissa, joten jos mahdollista, on viisasta tehdä muutamia koesahauksia.

• Tykkään
MickanV
  • Laddar…
Cheesen
Rickard. Rickard.ag sanoi:
Olen oppinut kokeneemmalta kuin minä, että kaikki valmistajat suunnittelevat teränsä niin, että koko hammas kulkee materiaalin läpi. Hän lisäsi, että ei tarkoita, että se toimii parhaiten kaikissa tilanteissa, joten jos on mahdollista, on viisasta tehdä muutama testi sahauksille.
Kyllä, mutta täytyy myös ottaa huomioon hampaan kulma, kun tavoitellaan hienoa jälkeä. Niin kova materiaali kuin kitchenboard on vaikeasti sahattavaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.