Olen kiinnostunut laajentamaan keittiötäni. Kuulemme keittiön viereisessä seinässä, että siellä on kuin pylväs, ja hain piirustukset SBK:lta. Näyttää siltä, että se on jonkinlainen betonipilari, joka kulkee kaikkien kerrosten läpi. Onko näiden tarkoitus toimia kantavina? Oletan, että minun pitäisi tulkita se niin, ettemme voi purkaa tätä.

halusin tarkistaa täältä ensin, tietääkö joku varmasti, ennen kuin maksan 5k saadakseni tietää, ettei mitään voi purkaa.
Rakennuspiirros, jossa on esitetty keittiön viereisen seinän betoni- tai tukipilarin paikat ja mitat, korostettuna sinisellä symbolilla. Asuntohuoneiston pohjapiirros, jossa on ympyröity osio keittiön vieressä, mahdollisesti kantava betonipilari. Rakennuspiirustus, joka osoittaa keittiön seinän vieressä olevan kantavan betonipilarin sijainnin ja mitat.

BirgitS
Vaikuttaa kohtuulliselta, että se on kantava.

E Er.Am sanoi:
Olen kiinnostunut keittiöni laajentamisesta. Kuulemme keittiön viereisessä seinässä olevan kuin pylväs, ja hain piirustukset SBK:lta. Näyttää siltä, että jonkinlainen betonipylväs kulkee kaikkien kerrosten läpi. Onko näiden tarkoitus toimia kantavina? Oletan, että minun pitäisi tulkita, ettemme voi purkaa tätä.

halusin tarkistaa täältä ensin, jos joku tietää varmasti ennen kuin maksan 5k saadakseni tietää, ettemme voi purkaa mitään.
[kuva] [kuva] [kuva]
Erittäin erikoinen ratkaisu, mutta se on todennäköisesti kantava.

Betonilattialevyn jänneväli on erittäin suuri, joten se on siellä auttaakseen. Se kantaa erittäin suuren kuorman, jos siinä on useita kerroksia.

FlugfiskarniJämtland FlugfiskarniJämtland sanoi:
Hyvin outo ratkaisu, mutta se on todennäköisesti kantava.
FlugfiskarniJämtland FlugfiskarniJämtland sanoi:
Hyvin outo ratkaisu, mutta se on todennäköisesti kantava.
Todella tylsää, katso mielellään minun uusi keskustelu siitä, miten meidän pitäisi ratkaista keittiötilanteemme.

W witten sanoi:
Siinä betonilaattalattiassa on todella suuret jännevälietäisyydet, joten se on siellä auttamassa. Se kantaa hyvin suuren kuorman, jos kerroksia on useita.
näyttää olevan niin kiitos vastauksesta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.