4 076 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Puuvillalevy???
Hei, (en tiedä olenko oikealla osastolla, mutta kokeilen täällä ja vähän siellä sun täällä) 
Onko joku kuullut tai onko kokemusta "Träullitista", eli eräänlaisesta seinälohkosta, joka on tehty puuvillasta ymmärtääkseni sekoitettuna sementtiin.
Valmistajan mukaan itsekantava homogeeninen seinälohko, jolla on erittäin hyvä eristysarvo ja helppo asennus, eli takaa alhaiset energiakustannukset ja kustannustehokkaan rakentamisen? Mitä minä tiedän... mutta vaikuttaa lupaavalta.
Kuten sanottu: tietääkö joku enemmän kuin minä???
/ Kibba
Onko joku kuullut tai onko kokemusta "Träullitista", eli eräänlaisesta seinälohkosta, joka on tehty puuvillasta ymmärtääkseni sekoitettuna sementtiin.
Valmistajan mukaan itsekantava homogeeninen seinälohko, jolla on erittäin hyvä eristysarvo ja helppo asennus, eli takaa alhaiset energiakustannukset ja kustannustehokkaan rakentamisen? Mitä minä tiedän... mutta vaikuttaa lupaavalta.
Kuten sanottu: tietääkö joku enemmän kuin minä???
/ Kibba
En tiedä enempää kuin mitä artikkelissa http://www.villamagasinet.se/ "Gotlandshuset" sanotaan, mutta ehkä voi ottaa yhteyttä rakentajaan?
Minä olen myös yhtäkkiä tullut uteliaaksi træullitista. Ainoa mitä olen löytänyt, on ihmisiä, jotka puhuvat omasta puolestaan.
www.traullit.se
www.villaoresund.se
mutta kuulisin mielelläni lisää joltakulta, joka on kokeneempi.
www.traullit.se
www.villaoresund.se
mutta kuulisin mielelläni lisää joltakulta, joka on kokeneempi.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Olen myös juuri lukenut artikkelin Villa* (mikä sen nimi nyt onkaan)
ja se kuulostaa tosi hyvältä.
Toivon lausuntoja niiltä, jotka ovat rakentaneet Träullitilla.
//KoW
ja se kuulostaa tosi hyvältä.
Toivon lausuntoja niiltä, jotka ovat rakentaneet Träullitilla.
//KoW
Hei,
olemme myös kiinnostuneita Träullitista. Otimme yhteyttä valmistajaan Helsingborgissa. Saimme hintatiedon valmiista seinälohkoista, 1100 kr / m2 + kuljetus. Silloin se on sahattu ikkunoille ja ovelle. Emme ole vielä päättäneet. Haluamme mielellämme tietää enemmän ensin.
akirlu
olemme myös kiinnostuneita Träullitista. Otimme yhteyttä valmistajaan Helsingborgissa. Saimme hintatiedon valmiista seinälohkoista, 1100 kr / m2 + kuljetus. Silloin se on sahattu ikkunoille ja ovelle. Emme ole vielä päättäneet. Haluamme mielellämme tietää enemmän ensin.
akirlu
Hei,
Onko kukaan oppinut lisää träullitista?
Onko kukaan oppinut lisää träullitista?
Klikkaa tästä vastataksesi