Hei!
Naapurit meidän uudisrakennuksella ovat kertoneet, että puutavara ja asfaleeri ovat olleet ulkona perjantaista lähtien, ilman pressua.

Täällä länsirannikolla on satanut kunnolla ja kysymykseni on tietysti: Miten se vaikuttaa puutavaraan?? Tuleeko se olemaan kunnolla kuivaa, ottaen huomioon, että heidän pitäisi viimeistellä ulkoseinät ja laittaa katto kahden viikon sisällä. Mitä seurauksia on, jos se ei ole kunnolla kuivaa? Kuinka vakavaa tämä oikeastaan on?
Olen tietenkin kuvitellut pahimman mahdollisen tilanteen... mutta ehkä ylireagoin? Toivottavasti...
Olen hyvin kiitollinen vastauksesta päivän aikana, koska menen antamaan puusepälle palautetta illalla...
//Helena