Apropoo ei mitään sain tänään tietää parhaan tavan hyödyntää trätex...
Se revitään 2*2 cm paloiksi, kastetaan "luulen että se oli t-röd" ja käytetään sytykkeinä.........

Älykkäintä mitä olen kuullut pitkään aikaan.

Ps. koko talo on täynnä trätex........      (kauan eläköön renoveringsgips) kippis :)
 
HAHA se ei ollut hassumpi.. mulla on sama paska kotona minäkin!!
Mutta minä käytin lastuja sen sijaan:)
 
Se on todella funkis itse asiassa. Mutta oikeastaan et juuri tarvitse T-rodeniä, vaikka se antaakin lisävauhtia. Revi levy pienemmiksi paloiksi, mieluiten hieman pitkänomaisiksi. Heitä sisään pari kourallista ja lisää pienemmät tikut nuotioon, sytytä ja nauti.

Olen kokeillut sitä Trätexistä jääneillä jäännöksillä. Kuitenkin suurin osa on jäänyt kipsin alle ulkoseinissä lisäeristeenä.

Se, että trätex on hyvä sytykkeenä, kertoo kuitenkin vähän materiaalista pintamateriaalina taloissamme ja huoneissamme. Kipsi on uskomattoman paljon parempi paloturvallisuuden kannalta.

//Micke
 
Mutta se oli kätevää, kun piti remontoida.. listat ja sellaiset oli vain napata alas käsin ;D
Hullua, että ennen voitiin rakentaa sellaisella
 
OK, se palaa hyvin, mutta mielestäni texskivorna ulkoseinää vasten eristävät todella hyvin. Ne ovat myös kevyitä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.