5 719 lukukertaa ·
4 vastausta
6k lukukertaa
4 vastausta
puupinnoite
Apropoo ei mitään sain tänään tietää parhaan tavan hyödyntää trätex...
Se revitään 2*2 cm paloiksi, kastetaan "luulen että se oli t-röd" ja käytetään sytykkeinä.........
Älykkäintä mitä olen kuullut pitkään aikaan.
Ps. koko talo on täynnä trätex........ (kauan eläköön renoveringsgips) kippis
Se revitään 2*2 cm paloiksi, kastetaan "luulen että se oli t-röd" ja käytetään sytykkeinä.........
Älykkäintä mitä olen kuullut pitkään aikaan.
Ps. koko talo on täynnä trätex........ (kauan eläköön renoveringsgips) kippis
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
Se on todella funkis itse asiassa. Mutta oikeastaan et juuri tarvitse T-rodeniä, vaikka se antaakin lisävauhtia. Revi levy pienemmiksi paloiksi, mieluiten hieman pitkänomaisiksi. Heitä sisään pari kourallista ja lisää pienemmät tikut nuotioon, sytytä ja nauti.
Olen kokeillut sitä Trätexistä jääneillä jäännöksillä. Kuitenkin suurin osa on jäänyt kipsin alle ulkoseinissä lisäeristeenä.
Se, että trätex on hyvä sytykkeenä, kertoo kuitenkin vähän materiaalista pintamateriaalina taloissamme ja huoneissamme. Kipsi on uskomattoman paljon parempi paloturvallisuuden kannalta.
//Micke
Olen kokeillut sitä Trätexistä jääneillä jäännöksillä. Kuitenkin suurin osa on jäänyt kipsin alle ulkoseinissä lisäeristeenä.
Se, että trätex on hyvä sytykkeenä, kertoo kuitenkin vähän materiaalista pintamateriaalina taloissamme ja huoneissamme. Kipsi on uskomattoman paljon parempi paloturvallisuuden kannalta.
//Micke
Klikkaa tästä vastataksesi