Mac_attack
Hei!

1. Onko kellään tietoa hyvästä vaihtoehdosta kipsilevyille kattoon, joka on sileä?
2. Vaihtoehtoisesti levy, jossa on pitkittäisiä saumoja, kuten olemassa olevat trätex-levyt, jotka olivat juuri kattopanelina.

Olen katsellut hieman Huntonit-levyjä, mutta olen hieman huolissani siitä, miltä katto näyttää, kun siinä on niin selkeät levyjaot (paljon saumoja molempiin suuntiin), mieluiten haluaisin sileän pinnan tai näkyvän sauman pitkittäiseen suuntaan paneelin cc 30 cm.

Kiitos etukäteen!

Miksi et laittaisi kipsiä, jos haluat sen sileäksi?
Käytän levyjä, jotka ovat upotetut ympäriinsä niin, ettei tarvitse tulla harjanteita lyhyissä saumoissa ja saa supertasaisen katon.
https://www.bauhaus.se/norgips-plan-13x900x2400mm

• Tykkään
Mac_attack
  • Laddar…
Mac_attack
Stefan N Stefan N sanoi:
Miksi ei laittaa kipsilevy jos haluat tasaisen pinnan?
Itse käytän levyjä, jotka ovat kevyesti upotetut reunoilta, joten reunasaumoihin ei tarvitse jäädä kohoumia ja saat todella tasaisen katon.
[linkki]
Se saattaa loppujen lopuksi olla kipsiä kuten sanot.
En ole koskaan asentanut kipsilevykattoa, mutta ajattelen, että se on hieman vaivalloista käsitellä painoa, kitata ja maalata, kiinnittää kattolistat ja valaisimet jne.

Ajattelin spontaanisti, että on ehkä tullut jokin kätevämpi vaihtoehto :). En tarvitse kipsilevyn muita hyviä ominaisuuksia (ääni, palo jne.) vaan sen pitäisi vain olla valmis valkoinen pinta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.