aion uusia taloni paneelit ja mietin vähän, mitä mittoja tulisi olla peitepaneelille???

Mikä on yleisin mitta aluspaneelille ja peitepaneelille????

Kiitollinen vinkeistä, myös kuvilla
 
Tavallisin tapa on käyttää 22x120 sekä ala- että ylälautana.
Meillä on kapeampi alalauta - 70 mm ja leveämpi ylälauta 120 mm. Mutta kyse on makuasioista siitä, miltä haluaa paneelin näyttävän.
 
Mitä tahansa teetkin, älä ota liian leveää paneelia, talo näyttää niin perhanan raskaalta silloin, kun on peitepaneeli.

Päätimme käyttää tavallista pystysuoraa paneelia viistetyllä uralattialla. 22x145 paneelille ja 16x45 rimoille. Toivottavasti siitä tulee hyvä..... ;)
 
jos asetetaan 22x 120 kuinka paljon kansi pitäisi mennä paneelin päälle???
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.