2 816 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Puupaneeli???
Mitä tahansa teetkin, älä ota liian leveää paneelia, talo näyttää niin perhanan raskaalta silloin, kun on peitepaneeli.
Päätimme käyttää tavallista pystysuoraa paneelia viistetyllä uralattialla. 22x145 paneelille ja 16x45 rimoille. Toivottavasti siitä tulee hyvä.....
Päätimme käyttää tavallista pystysuoraa paneelia viistetyllä uralattialla. 22x145 paneelille ja 16x45 rimoille. Toivottavasti siitä tulee hyvä.....
Klikkaa tästä vastataksesi