Puuliimaa myydään yleensä kahtena versiona. Sisä- tai ulkokäyttöön.

Ulkoliima on yleensä muutaman prosentin kalliimpaa.

Kysymykseni: Onko mitään syytä koskaan käyttää sisäversiota, taloudellista näkökohtaa lukuun ottamatta?

Tietääkseni en ole koskaan käyttänyt sisäversiota. Mutta ehkä siinä on jokin etu.

Jos tämä ketju pysyy hiljaisena, voimme ehkä olettaa, että sisäversiosta ei ole mitään hyötyä.

Olen pohtinut juuri samaa asiaa, mutta en ole kuitenkaan päässyt niin pitkälle, että olisin tutkinut asiaa tarkemmin. Seuraan ketjua ja toivon saavani vastauksen nyt :).

Mitä olen kuullut, utelim voi käyttää sisällä mutta ei päinvastoin, joten se on myös kalliimpi kyllä.

T tergo sanoi:
vastaus löytyy ehkä täältä
[linkki]
[linkki]
Mihin päädyit, kun luit dokumentit, ennen kuin postasit ne??;)

• Tykkään
mexitegel
  • Laddar…
Ulkolim sisältää tällaisia:

Utelimen kemiallinen kaava, rakenteessa näkyy hiili- ja happiatomeja sekä niiden sidokset.

• Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
K Keld sanoi:
Mitä päädyit, kun luit asiakirjat ennen niiden lähettämistä??;)
luin osan, arvaukseni on, että sisätilavaihtoehto on terveellisempi kuin ulkovaihtoehto

P
Käytän vain D3 "utomhus" liimaa puusepänverstaalla, mielestäni se on todella hyvä yleisliima, keksit, keskustapit, viilupuristin tai mitä tahansa. Sitten voi lisätä kovetinta ja saada siitä D4, jos tarvitsee.

Mitä olen saanut tietää on, että innelim on nopeampi, käyttökelpoinen ammattilaiskäyttöön.

Protte

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.