Minulla on mäntylauta, jonka ajattelin laittaa keittiööni.
Jos pidän sen ilman päällyslattiaa, miten käsitellä, jotta se kestäisi koiria, koska ne todennäköisesti kuluttavat enemmän kuin "arkikulutus"?
En haluaisi lakata, koska mielestäni lakatut mäntylattiat ovat rumia.
 
N NorrRomme sanoi:
Minulla on puulattia (männyn) jonka aion asentaa keittiööni.
Jos minulla on se ilman yläpuolella olevaa lattiaa, miten käsitellä sen, jotta se kestää koiria, sillä ne kuluttavat hieman enemmän kuin "arkipäivän kulutus"?
En haluaisi mielellään lakata, koska mielestäni lakatut mäntylattiat ovat rumia.
Mänty puumateriaalina on erittäin pehmeää. Sinun täytyy elää monien naarmujen ja kulumien kanssa koirien takia. Öljyvahattu pinta on hyvä, koska voit käsitellä lattiaa vain tietyistä kohdista, jos se näyttää huonolta juuri siinä paikassa. Jos haluat suojata pintaa paremmin, silloin lakkaus on ainoa vaihtoehto, mutta silloin et voi paikallisesti parantaa lattiaa, jos se kuluu enemmän jostain tietystä kohdasta.
 
  • Tykkään
NorrRomme ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.