Minulla on mäntylauta, jonka ajattelin laittaa keittiööni.
Jos pidän sen ilman päällyslattiaa, miten käsitellä, jotta se kestäisi koiria, koska ne todennäköisesti kuluttavat enemmän kuin "arkikulutus"?
En haluaisi lakata, koska mielestäni lakatut mäntylattiat ovat rumia.
Jos pidän sen ilman päällyslattiaa, miten käsitellä, jotta se kestäisi koiria, koska ne todennäköisesti kuluttavat enemmän kuin "arkikulutus"?
En haluaisi lakata, koska mielestäni lakatut mäntylattiat ovat rumia.
Ehkä kovavahaöljy, tyyppi tämä: https://woodfloors.se/produkt/osmo-...MIi9Gir9KQ9gIVjqSyCh1aNQziEAQYAyABEgJfRPD_BwE
Mänty puumateriaalina on erittäin pehmeää. Sinun täytyy elää monien naarmujen ja kulumien kanssa koirien takia. Öljyvahattu pinta on hyvä, koska voit käsitellä lattiaa vain tietyistä kohdista, jos se näyttää huonolta juuri siinä paikassa. Jos haluat suojata pintaa paremmin, silloin lakkaus on ainoa vaihtoehto, mutta silloin et voi paikallisesti parantaa lattiaa, jos se kuluu enemmän jostain tietystä kohdasta.N NorrRomme sanoi:Minulla on puulattia (männyn) jonka aion asentaa keittiööni.
Jos minulla on se ilman yläpuolella olevaa lattiaa, miten käsitellä sen, jotta se kestää koiria, sillä ne kuluttavat hieman enemmän kuin "arkipäivän kulutus"?
En haluaisi mielellään lakata, koska mielestäni lakatut mäntylattiat ovat rumia.
Klikkaa tästä vastataksesi
