Hei!
Olemme laittamassa puulattiaa talon yläkertaan.
Kysymyksenä nyt, kun olemme päässeet savupiipulle, on miten saisimme siistin sauman.
Jos katsotte kuvia, näette, että palkit muodostavat altaan/valumuotin, ja silloin syntyi ajatus valaa betoninen "klaffi" savupiipun viereen.
Kysymykset, joita nyt minulla on, ovat seuraavat: voiko tämä onnistua hyvin?
Eikö betoni ole herkkä mahdollisille liikkeille?
Voiko betonia valaa suoraan puulattian viereen, vai pitäisikö siinä olla jonkinlainen sauma?
Kuten näette, palkki työntyy hieman esiin, voiko valaa tasaisesti lattian kanssa, eli palkin päälle?
Oi! Oli vaikea selittää sanoin, toivottavasti ymmärrätte
