Hei!
Olemme laittamassa puulattiaa talon yläkertaan.
Kysymyksenä nyt, kun olemme päässeet savupiipulle, on miten saisimme siistin sauman.
Jos katsotte kuvia, näette, että palkit muodostavat altaan/valumuotin, ja silloin syntyi ajatus valaa betoninen "klaffi" savupiipun viereen.

Kysymykset, joita nyt minulla on, ovat seuraavat: voiko tämä onnistua hyvin?
Eikö betoni ole herkkä mahdollisille liikkeille?
Voiko betonia valaa suoraan puulattian viereen, vai pitäisikö siinä olla jonkinlainen sauma?
Kuten näette, palkki työntyy hieman esiin, voiko valaa tasaisesti lattian kanssa, eli palkin päälle?

Oi! Oli vaikea selittää sanoin, toivottavasti ymmärrätte;)
 
  • Trägolv under konstruktion nära skorsten, med reglar som bildar en ram runt skorstenen. En skarv och betongidé diskuteras i texten.
  • Rakenteilla oleva puulattia, jonka vieressä on valkoinen savupiippu; puukehikko ja sen alla näkyvä lattia.
myös kiinnostunut vastauksesta :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.