Hei kaikki!

Olen todella tuore rakennuksessa, materiaaleissa ja korjauksissa.
Ajattelin kysyä, voiko joku auttaa minua.

Kellarissa talossa -44 on meillä irtoamista lähellä lattiaa. Se on salaojitettu 90-luvulla, mutta paljon muovimattoa ja maalia, joka ei päästä kosteutta läpi. Arvelisin, että siksi se on irronnut? Mitä mieltä olette?
Sitten mietin, voiko nähdä, mikä materiaali se on? Eli mitä minun pitäisi käyttää sen korjaamiseen sen jälkeen, kun olen hionut maalin pois? Katso kaksi ensimmäistä kuvaa.

Pääkysymys: yhdessä huoneessa seinä ei ole kova vaan kuulostaa ontolta. Kaivoin esiin veitsellä ja löytyi puuta? Onko se kipsiä, jossa on puurunko sisällä? Tietääkö joku, mistä on kyse ja voinko vain purkaa sen? Katso viimeiset kaksi kuvaa.

Kiitos etukäteen! :)

• Kuva kellarin seinästä, jossa maali irtoaa ja paljastaen vaurioitunutta pintaa; läheltä lattiaa.
  • Kellarikerroksen seinä, jossa rapistunutta sinistä maalia lattian läheisyydessä. Maalilastuja ja pölyä lattialla.
  • Seinä, jossa on rappauksen vaurio, kellarissa. Seinän vieressä on puinen hylly, lattialla roskia.
  • Seinässä oleva reikä, paljastaa maalin alla olevan rosoisen pinnan ja lautoja.
T tergo sanoi:
ehkä kloasongseinä

spräckpanel vägg - Sök på Google
Se näyttää olevan se! Kiitos. Onko erikoista, että se on yhdessä huoneessa mutta ei neljässä muussa kellarissa? Vai tehtiinkö niin?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.