Onko joku, joka tietää voiko käyttää cc600 koolauksella 45*70 ja asentaa OSB-levyn sen päälle ja sitten laittaa 900 kipsin? Pysyykö kipsi ylhäällä?

Entäpä remonttikipsi (6mm), voiko sitä käyttää 13mm sijasta, vai onko se kielletty?  >:(

Sen täytyy toimia erinomaisesti kuten olet ajatellut. En ole koskaan vaivautunut kiinnittämään kipsiä koolauksiin, vaan se on periaatteessa kiinnitetty vain OSB-levyyn - seinät ovat tukevia kuin kallio. Jos käyttää 900 tai 1200 levyjä, se ei voi olla ratkaisevaa. Varmista vain, että siirrät saumat.

Renoveringsgips tuntuu hätävararatkaisulta.

Se käy hyvin vain OSB:ssä, vaikka tuntuu paremmalta, jos voi kiinnittää pitkillä ruuveilla koolauksiin myös..

Varmista vain, että ruuvaat OSB-levyn kokonaan kiinni..

Kuten sanottu, on ihan hyvä tehdä niin kuin olet ehdottanut, olen tehnyt niin koko kämpässä ;)

Se mitä tekisin toisin, olisi myös liimata OSB kiinni puutukiin, itse olen vain ruuvannut täyteen OSB+Kipsi, mutta miksi ei liimata kun kuitenkin olet tekemässä!

13 mm kipsi on mitä tarvitaan!

ByggaNytt sanoi:
Se menee kuten sanottiin hyvin kuten olet ehdottanut, olen tehnyt niin koko talossa ;)

Se, mitä tekisin toisin, olisi myös liimata OSB kiinni puisia palkkeja vasten, olen vain ruuvannut kokonaan kiinni OSB+Kipsi, mutta miksi ei liimata kun olet kuitenkin tekemässä!

13 mm kipsi on se, mikä pätee!
Eikö yleensä muovi ole OSB:n ja palkkien välissä? Silloinhan ei voi liimata?

Kiitos vinkeistä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.