Hei kaikki!! Remontoin kellaria, olen piikannut lattian ja laittanut eristeet, lattialämmitys ja uutta betonia! ;)
Olen piikannut seiniin sähköjä ja kojerasioita varten, nämä on karkeasti korjattu korjauslaastilla!
Seinät on eristetty ulkopuolelta isodränilla, sisäpuolella uskon, että siellä on kalkkilaasti ja se on maalattu!
Nyt kysyn, millä voin tasoittaa seinät niin, että saan hyvän pinnan (ajattelin tasoittaa kaikki seinät ohuella kerroksella), täytyykö minun raaputtaa kaikki maali + laasti ennen tasoitusta :-?
Aion maalata maalilla ja jollain, mitä sekoitetaan siihen, jotta pinnasta tulee röpelöinen (en tiedä, mitä se on nimeltään) ;D
Ystävällisin terveisin Vasse

Hei taas, onko täällä tosiaan ketään, joka tietäisi, miten minun pitäisi tehdä :'(

Olen itse tehnyt saman harjoituksen, ja silloin viimeistelin ohuella kerroksella kipsitasoitetta, ja sen jälkeen karhensin pintaa tavallisella tapettiharjalla. Olen itse täysin tyytyväinen siihen.
Oikeastaan pitäisi, jos tasoittaa maalatulle pinnalle, pohjustaa ensin, mutta ohitin sen vaiheen ja tasoite pysyy siellä missä pitääkin.
//Skytte

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.