1 581 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Putkia vähän siellä täällä
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
On todennäköisesti vuotoilmaisin lattialämmityksen ja käyttöveden jakokaapista.
Alhaalla sijaitseva putki kylpyhuoneessa ei ole kunnossa, sen pitäisi olla vähintään 60 mm etäisyydellä lattian vedeneristyksestä (myös vuonna 2016 voimassa olleiden sääntöjen mukaan).
Alhaalla sijaitseva putki kylpyhuoneessa ei ole kunnossa, sen pitäisi olla vähintään 60 mm etäisyydellä lattian vedeneristyksestä (myös vuonna 2016 voimassa olleiden sääntöjen mukaan).
Putki kaapissa onko se myös lähellä lattiaa vai korkeammalla? Jos se on korkeammalla, se saattaa olla putki sähköasennukselle, sillä onhan se kummallista, jos on jätetty päälle mutta vuotoilmaisinta kaapissa.
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
Jos se on vuotoilmaisin, jakajan ei tarvitse olla aivan seinän toisella puolella, vaan periaatteessa missä tahansa seinässä (kaapissa, jossa on luukku), johon on voitu vetää putket näkyviin ulostuloihin.
Me uskomme, että alempi putki on jotain muuta, se ei näyttänyt ollenkaan samanlaiselta kuin ne, jotka ovat hieman korkeammalla, ja ylempänä olevat näyttävät täsmälleen samanlaisilta kuin vaatekaapissa ja ovat samalla korkeudella myös.Bernieberg sanoi:
Niiden putkien vieressä oli myös useampia luukkuja, 2 kpl vaatehuoneessa ja 1 makuuhuoneessa kaapin takana, ne olivat kiinni 3 ristikantaruuvein, joten emme voineet myöskään katsoa niiden luukkujen taakse.Bernieberg sanoi:
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
Siellä on varmaankin jokin jakelujärjestelmä seinässä luukkujen takana vuotojen ilmaisimella.
Jos matalalla oleva putki ei ole vuotojen ilmaisin, sen tarkoitus on epäselvä. Se on silti väärin sijoitettu. Ehkä se ei ole maailman suurin asia, mutta minulle se olisi pieni varoitusmerkki koskien kylpyhuoneen tekijän osaamista. Olisin tarkistanut tarkasti, miltä jakelijan asennus kokonaisuudessaan näyttää, esimerkiksi että se on tiiviissä kaapissa eikä vain piilotettu seinään. Kuulostaa epätavalliselta, että luukku aukeaisi kolmella ristipääruuvilla.
Jos matalalla oleva putki ei ole vuotojen ilmaisin, sen tarkoitus on epäselvä. Se on silti väärin sijoitettu. Ehkä se ei ole maailman suurin asia, mutta minulle se olisi pieni varoitusmerkki koskien kylpyhuoneen tekijän osaamista. Olisin tarkistanut tarkasti, miltä jakelijan asennus kokonaisuudessaan näyttää, esimerkiksi että se on tiiviissä kaapissa eikä vain piilotettu seinään. Kuulostaa epätavalliselta, että luukku aukeaisi kolmella ristipääruuvilla.
Klikkaa tästä vastataksesi
