Tämä voi olla kokoelma huonoimmista neuvoista, joita olen koskaan nähnyt. Tapettiliimaa asbestiputkiin, kostuta ja revi... Itse eriste täyttää tehtävänsä ja jos et aio parantaa sitä, voit yhtä hyvin jättää sen rauhaan. Jos haluat parantaa, niin kysymys on, haluatko vaihtaa putket samalla kun olet liikkeellä, silloin asbestin poistaminen on melko helppoa, koska voit peittää kaiken muovilla, teipata ympäri ja käyttää tiikerisahaa. Mutta jos haluat vain vaihtaa eristystä, suosittelen, että purkuyritys tulee käymään.

Se käy nopeasti, eikä tarjouksen pitäisi olla erityisen korkea. Syy, miksi he ovat parhaita tekemään tämän, on heidän työkalunsa. Kuka tahansa voi repiä eristyksen, mutta jos et halua asbestipölyä, on helpompaa antaa ammattilaisten hoitaa se. Purkualalla palkka on yleensä Ruotsin mediaanipalkan alapuolella ja jos vertaat käsityöläisiä ja purkutyöläisiä, niin se on kuin pieraisu avaruudessa. Pyydä tarjous, ja tee sen jälkeen päätös. Älä kuitenkaan välitä näistä mummonvinkeistä... ei ole lainkaan faktoja tai tietoja siitä, ovatko he imeneet asbestia koko elämänsä tietämättään siitä.

• Tykkään
Anonymiserad 618974
  • Laddar…
Lars - Olov Lars - Olov sanoi:
ei ole mitään faktaa tai dataa siitä, ovatko he juoneet asbestia koko elämänsä ajan tietämättään.
Silti he liikkuvat.

Intet Intet sanoi:
Kuitenkin ne liikkuvat.
Sinun täytyy olla lääkäri, jolla on äärimmäisen hyvä käsitys siitä, mitä haittaa asbesti aiheuttaa. Olet täysin oikeassa, jos liikkuu, on täysin turvassa.

Ei voi olla niin, että asbesti voisi vähentää elämänlaatua melkoisesti vanhemmilla päivillä, esimerkiksi. Olet oikeassa. Jos liikkuu, ei voi olla vaarallista tai tyhmää altistua sille. Otanpa tähän rinnastuksen.... Trumpia ammuttiin korvaan, mutta hän liikkuu - joten miksi edes kutsua sitä ongelmaksi.

• Tykkään
Anonymiserad 618974 ja 1 muu
  • Laddar…
Sinun täytyy olla lääkäri, jolla on erittäin hyvä käsitys siitä, mitä ongelmia asbesti aiheuttaa. Olet täysin oikeassa, jos liikkuu, on täysin turvassa.

Ei voi olla niin, että asbesti voi vanhetessa alentaa elämänlaatua melkoisesti, esimerkiksi. Olet oikeassa. Jos liikkuu, ei voi olla vaarallista tai tyhmää altistua sille. Vedän tähän rinnastuksen... Trump sai luodin korvaansa, mutta hän liikkuu - joten miksi edes kutsua sitä ongelmaksi.
Se pelasti hänen henkensä. Siis voi hyvin kun liikkuu!

Intet Intet sanoi:
Se pelasti hänen elämänsä. Siis voi hyvin, jos liikkuu!
Sano se Michael Foxille, luulen, että hän olisi mielellään lopettanut tärisemisen. Mutta olen ollut väärässä ennenkin.

Sano se Michael Foxille, luulen että hän lopettaisi mielellään tärinän. Mutta olen ollut väärässä ennenkin.
En epäile sitä😀

Sano se Michael Foxille, luulen, että hän olisi mielellään lopettanut tärisemisen. Mutta olen ollut väärässä ennenkin.
Et kai tosissasi tarkoita, että asbesti aiheuttaa Parkinsonin???

• Tykkään
mikethebik ja 1 muu
  • Laddar…
D
Asbesti ei ole vaarallista, ennen kuin sitä aletaan sorkkia. Asbestille altistuminen satunnaisesti ei myöskään tarkoita taattua keuhkosyöpää ja vierailua Fonus:iin.

Jos ei ole tarvetta uudelleen eristää putkia, vaan korjata vaurioitunut, tekisin sen myöhemmin.

Asbesti on hyvä eristysmateriaali, siksi sitä käytettiin, mutta asbesti oli vaarallista päivittäin materiaalin kanssa työskennelleille.

• Tykkään
mikethebik ja 1 muu
  • Laddar…
I
Jos suunnittelet asbestin käsittelyä itse, varmista, että ymmärrät todella, mitä se tarkoittaa. Lue kunnolla, jotta voit tehdä perustellun päätöksen, jota et kadu myöhemmin. Ei ole epäilystäkään siitä, että asbesti on vaarallista ja vaatii erikoistunutta puhdistusta. Kuitenkin on erilaisia mielipiteitä siitä, kuinka suuri riski asbesti muodostaa niille, jotka harvoin kohtaavat materiaalia remonttihankkeissa.

Henkilökohtaisesti palkkaisin arvostetun puhdistusyrityksen poistamaan asbestin. Ei koskaan tiedä, milloin voi olla tarpeen päästä putkiin käsiksi, ja silloin on mukavaa, ettei tarvitse huolehtia asbestista, varsinkin jos sitä pitää potentiaalisena terveysriskinä. Jos rahaa ei ole, sitten tekee minkä voi, tässä tapauksessa se voi tarkoittaa sen sulkemista jollain ikääntymistä kestävällä materiaalilla ja merkitsemällä, että asbestia on. Tarkalleen miten se tehdään, keskustelisin yrityksen kanssa, joka tekee asbestin puhdistusta.

Paras mahdollisuus on olla koskematta putkiin. Lämpöputkia tarvitsee harvoin vaihtaa. Ainoastaan galvanoidut kylmävesiputket voivat olla lähellä käyttöikänsä päättymistä. Jos pelkää enemmän asbestia kuin portaissa, tikkaille, kaduille, unissaan, berserkkinä mennessään tai pyöräillessä, uiden, ajaen autoa tai luistelua, niin silloin kannattaa antaa eristeen olla ja maalata sen sijaan päälle ne vähäiset vahingot, jotka ovat olemassa, sillä purkaminen aiheuttaa pölyä. Näin on, vaikka ammattilaiset olisivat asialla, vaikkakin pienemmässä mittakaavassa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.