wildeside wildeside sanoi:
Rakenna teltta rakennusmuovista ympärille, pue päälle kertakäyttöhaalari ja hyvä hengityssuodatin, niin pääset vähemmällä pölyllä.
Ei tule paljon pölyä vasaran ja talttapuun kanssa, huomattavasti helpompi työstää kuin koneilla, se on overkill.

• Tykkään
AnnikaMatilda
  • Laddar…
wildeside
K kortis sanoi:
Ei tule paljon pölyä vasaralla ja talttalla, huomattavasti helpompaa kuin koneilla, se on liioittelua
Ehhh mitä olen sanonut työkalujen valinnasta:surprised:
Annoin vain neuvon siitä, miten TS voi minimoida pölyongelman riippumatta siitä, minkä työkalun TS valitsee.

E Erik555 sanoi:
Hei,

Aion purkaa hirveän avotakan talossani. (Talo on rakennettu 1915 ja tämä hirvitys ei kuulu tänne). Katso kuva.

Nyt ongelmaani; kukaan ei edes halua jättää tarjousta työlle. Haluaisin mieluiten olla tekemättä sitä itse, mutta näyttää siltä, että on pakko. Kaiken pitää lähteä, takka, tiili ja entinen.

Kysymys yksi: Onko joku, joka voi antaa vinkkejä jostain, joka voi tehdä purkutyöt Göteborgissa?

Kysymys kaksi: Jos en saa ketään kiinni, kuinka toteutettavissa tämä purku on itse tehtäväksi? Uskotteko, että 'yläosa' on massiivinen vai ontto, onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?
Miten kävi? :)

wildeside wildeside sanoi:
Ehhh mitä olen sanonut työkalujen valinnasta:surprised:
Annoin vain neuvon siitä, miten TS minimoisi pölyongelman riippumatta siitä, minkä työkalun TS valitsee.
Ja sitten annoin oman neuvoni, jotta hän välttäisi sparkdräkt, teltan ja kaikki suojukset.
Olenhan purkanut hieman uuneja ja savupiippuja.
Mutta mutta.

J Jockoh sanoi:
Miten meni? :)
Kyllä vain, käsityöläiset saivat kunnian tehdä sen. Kesti kaksi henkilöä koko päivän purkaa roskat. Yläosa osoittautui erittäin massiiviseksi ja melko hankalaksi käsitellä. (olin kotona ja työskentelin sinä päivänä ja he työskentelivät aktiivisesti koko päivän).

Hauska yllätys oli, että lattia alla oli ehjä ja se kivilaatta, joka oli ollut edessä sen kaakeliuunin joka kerran seisoi siellä (mutta valitettavasti poistettiin 70-luvulla) oli jäljellä.

Ketjussa on keskusteltu pölystä, se pölysi melko paljon. He muovittivat tilan ja käyttivät pölyansaa, mutta silti oli melko pölyistä lähellä olevissa huoneissa.

Yhteenvetona olen iloinen, etten tehnyt sitä itse.

Tiilestä rakennettu takka, jossa on lelutraktoreita ja autoja. Takkaa ympäröi puu- ja laatikkorakenne. Puulattia edessä. Vihreä kaappi, jonka päällä valoketju ja kasveja. Kaapin vieressä on oranssi leluhevonen. Sininen kuvioitu tapetti taustalla.

• Tykkään
Jockoh
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.