10 901 lukukertaa ·
19 vastausta
11k lukukertaa
19 vastausta
Purkamaan takka, itse vai ammattilainen.
Hei,
Minun täytyy purkaa hirveä avotakka talossani. (Talo on rakennettu 1915 ja tämä möhkäle ei kuulu tänne). Katso kuva.
Nyt ongelmani on; kukaan ei halua edes antaa tarjousta työstä. En haluaisi tehdä sitä itse, mutta näyttää siltä, että se täytyy tehdä. Kaikki täytyy poistaa, takka, tiilet ja aikaisemmat.
Kysymys yksi: Onko joku, joka voisi antaa vinkkejä jostakin, joka voisi suorittaa purkamista Göteborgissa?
Kysymys kaksi: Jos en saa ketään kiinni, kuinka toteutettavissa tämä purku on tehdä itse? Luuleko joku, että 'yläosa' on massiivinen vai ontto, onko jollain kokemusta vastaavasta?
Minun täytyy purkaa hirveä avotakka talossani. (Talo on rakennettu 1915 ja tämä möhkäle ei kuulu tänne). Katso kuva.
Nyt ongelmani on; kukaan ei halua edes antaa tarjousta työstä. En haluaisi tehdä sitä itse, mutta näyttää siltä, että se täytyy tehdä. Kaikki täytyy poistaa, takka, tiilet ja aikaisemmat.
Kysymys yksi: Onko joku, joka voisi antaa vinkkejä jostakin, joka voisi suorittaa purkamista Göteborgissa?
Kysymys kaksi: Jos en saa ketään kiinni, kuinka toteutettavissa tämä purku on tehdä itse? Luuleko joku, että 'yläosa' on massiivinen vai ontto, onko jollain kokemusta vastaavasta?
Viimeksi muokattu:
Jäsen
· Västra Götaland
· 3 566 viestiä
Jos avonaisessa takassasi on tiilinen savupiippu, joka myös pitää purkaa, luulisin, että sinun kannattaa soittaa jollekin ennen kuin aloitat...
Jos kyseessä on vain putki takan ja savupiipun välillä, voit vain jatkaa.
Jos kyseessä on vain putki takan ja savupiipun välillä, voit vain jatkaa.
Takka on rakennettu 50-luvulla, aiemmin tässä oli kaakeliuuni. Takka ei ole piipun sisässä vaan sitä vasten.I InsidersUnited sanoi:
Se on helppo purkaa, vie viikonlopun, korkeintaan. Turha maksaa siitä. Jos onnea on, parketin alla on, muuten se on suurempi ongelma.
D Dr Jumping Jack sanoi:
Kiitos, purkutyöt alkavat varmaan pian...
Minulla on parkettia varten tyyppi Nicaraguasta, joka hoitaa, jos se on poistettu alta. 1 400 kr m², mielestäni hyvä hinta ja samalla hiomme koko lattian.
Ne yleensä eivät ole mikään ongelma ottaa alas kivi kerrallaan.
Peitä lattia ja vasaralla ja talttalla hakkaa pala palalta. Se onnistuu, jos on varovainen. Olen purkanut samanlaisen rakenteen, eikä se ollut niin vaikea. Jos aloittaa liesituulettimesta ylhäältä, niin se onnistuu pala palalta.
Vasara ja taltta, niin se hoituu päivässä.E Erik555 sanoi:Hei,
Aion purkaa hirveän avotakan talossani. (Talo on rakennettu 1915 ja tämä möhkäle ei kuulu tänne). Katso kuva.
Nyt ongelmani; kukaan ei edes halua jättää tarjousta työstä. En haluaisi tehdä sitä itse, mutta näyttää siltä, että niin on pakko. Kaikki pitää poistaa, takka, tegwl ja förut.
Kysymys yksi: Onko joku, joka voisi antaa vinkkejä jostakin, joka voisi suorittaa purkamisen Göteborgissa?
Kysymys kaksi: Jos en saa ketään kiinni, kuinka toteutettavissa tämä purkaminen voisi olla itse tehtynä? Uskotteko, että 'yläosa' on massiivinen vai ontto, onko jollain kokemusta vastaavasta?
Usein se käy yhtä helposti vasaralla ja talttapopilla, eikä kone puhaltele pölyä ympäriinsä, sorkkarauta on korvaamaton työkalu kaikissa tilanteissa.mnils sanoi: