Hei,

Minun täytyy purkaa hirveä avotakka talossani. (Talo on rakennettu 1915 ja tämä möhkäle ei kuulu tänne). Katso kuva.

Nyt ongelmani on; kukaan ei halua edes antaa tarjousta työstä. En haluaisi tehdä sitä itse, mutta näyttää siltä, että se täytyy tehdä. Kaikki täytyy poistaa, takka, tiilet ja aikaisemmat.

Kysymys yksi: Onko joku, joka voisi antaa vinkkejä jostakin, joka voisi suorittaa purkamista Göteborgissa?

Kysymys kaksi: Jos en saa ketään kiinni, kuinka toteutettavissa tämä purku on tehdä itse? Luuleko joku, että 'yläosa' on massiivinen vai ontto, onko jollain kokemusta vastaavasta?

• Vanha avotakka 1915 rakennetussa talossa; takan edessä leluja ja punainen lasten auto puulattialla.
Viimeksi muokattu:
Jos avonaisessa takassasi on tiilinen savupiippu, joka myös pitää purkaa, luulisin, että sinun kannattaa soittaa jollekin ennen kuin aloitat...

Jos kyseessä on vain putki takan ja savupiipun välillä, voit vain jatkaa.

I InsidersUnited sanoi:
Jos avotakkaasi päällä on tiilinen savupiippu, joka myös pitäisi purkaa, suosittelen soittamaan jollekin asiantuntijalle ennen kuin aloitat...

Jos kyseessä on vain putki takan ja savupiipun välillä, voit jatkaa.
Takka on rakennettu 50-luvulla, aiemmin tässä oli kaakeliuuni. Takka ei ole piipun sisässä vaan sitä vasten.

• Tykkään
InsidersUnited
  • Laddar…
Jos se ei ole integroituna savupiippuun, sen purkaminen on helppoa, se vie vain muutaman tunnin. Lekasinko ja purkukone.

• Tykkään
Erik555
  • Laddar…
Se on helppo purkaa, vie viikonlopun, korkeintaan. Turha maksaa siitä. Jos onnea on, parketin alla on, muuten se on suurempi ongelma.

• Tykkään
Erik555
  • Laddar…
D Dr Jumping Jack sanoi:
Se on helppo purkaa, vie viikonlopun, korkeintaan. Ei tarvitse maksaa siitä. Jos olet onnekas, parketti on alla, muuten se on pahempi ongelma

Kiitos, purkutyöt alkavat varmaan pian...

Minulla on parkettia varten tyyppi Nicaraguasta, joka hoitaa, jos se on poistettu alta. 1 400 kr m², mielestäni hyvä hinta ja samalla hiomme koko lattian.

Ne yleensä eivät ole mikään ongelma ottaa alas kivi kerrallaan.

Sitä sinä puret itse

Minä olen purkamassa vähän isomman kuin sinun Takka purkutyömaalla, jossa on ympärillä rakennustelineitä sisätiloissa.

Peitä lattia ja vasaralla ja talttalla hakkaa pala palalta. Se onnistuu, jos on varovainen. Olen purkanut samanlaisen rakenteen, eikä se ollut niin vaikea. Jos aloittaa liesituulettimesta ylhäältä, niin se onnistuu pala palalta.

• Tykkään
kortis
  • Laddar…
E Erik555 sanoi:
Hei,

Aion purkaa hirveän avotakan talossani. (Talo on rakennettu 1915 ja tämä möhkäle ei kuulu tänne). Katso kuva.

Nyt ongelmani; kukaan ei edes halua jättää tarjousta työstä. En haluaisi tehdä sitä itse, mutta näyttää siltä, että niin on pakko. Kaikki pitää poistaa, takka, tegwl ja förut.

Kysymys yksi: Onko joku, joka voisi antaa vinkkejä jostakin, joka voisi suorittaa purkamisen Göteborgissa?

Kysymys kaksi: Jos en saa ketään kiinni, kuinka toteutettavissa tämä purkaminen voisi olla itse tehtynä? Uskotteko, että 'yläosa' on massiivinen vai ontto, onko jollain kokemusta vastaavasta?
Vasara ja taltta, niin se hoituu päivässä.

• Tykkään
Erik555
  • Laddar…
P
Purimme samanlaisen rötöksen muutama vuosi sitten, tunti lekavasaralla ja jäljellä oli vain kasa tiiliä. Työläintä on viedä jäännökset kaatopaikalle ja siivota pois kaikki levinnyt pöly ja noki.

mnils sanoi:
Purkasin samanlaisen hökötyksen muutama vuosi sitten, tunti lekavasaralla ja siitä oli vain kasa tiiliä jäljellä. Hankalaa on viedä jätteet kaatopaikalle ja siivota kaikki pöly ja noki, joka on levinnyt.
Usein se käy yhtä helposti vasaralla ja talttapopilla, eikä kone puhaltele pölyä ympäriinsä, sorkkarauta on korvaamaton työkalu kaikissa tilanteissa.

Kuuma vinkki on aloittaa ylhäältä!

• Haha
kortis
  • Laddar…
J Jens83 sanoi:
Kuumana vinkkinä on aloittaa ylhäältä!
Se käy huomattavasti nopeammin, jos aloittaa alhaalta.

wildeside
Rakenna muoviteltta ympärille, laita kertakäyttöhaalari päälle ja käytä hyvää hengityssuodatinta, niin vältät pölyn leviämisen.

• Tykkään
AnnikaMatilda ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.