Täydellinen aivopieru johti siihen, että asetin ensimmäisen rivin lattiaspinellilevyjä suorassa linjassa keskenään, eli kaikki saumat ovat samassa linjassa, noin 7 metrin leveydellä.
Pitäisikö minun purkaa ne, ottaa isku vastaan (noin 2500 kr lattiaspinellilevyjä, jotka minun on heitettävä pois) ja tehdä oikein, vai jatkaa uudesta lähtötilanteestani, mutta asettaa ne oikein eli limittäin?
Täysin aivopieru johti siihen, että laitoin ensimmäisen rivin lattialaudoista linjaan toistensa kanssa, eli kaikki saumat ovat samassa linjassa, noin 7 m leveydellä.
Pitäisikö minun repiä ne ylös, ottaa isku vastaan (noin 2500 kr lattialautaa, jotka minun täytyisi heittää pois) ja tehdä oikein, vai jatkaako uudelta lähtöpaikaltani, mutta laittaa niitä oikein eli limittäin?
onko sinulla kaikki saumatut palkiston päällä? Jos ei, voitko asentaa lisäksi tukilauta alle ja ruuvata sen kiinni?
Tältä se näyttää. Ne loppuvat lähimmän lattiapalkin kohdalla. Joten ehkä sahaan 22 mm syvälle pyörösahalla lähimmän lattiapalkin yli ja jatkan sitten limittäin asettaen. Mitä mieltä olet siitä verrattuna siihen, että purkaa kaiken ja aloittaa alusta?
Ehkä parasta tehdä kuten kirjoitit, ottaa sirkkeli ja sahata suora viilto lähimmän palkin sääntöön. Turhaa repiä kaikkea ylös!
Onko uritettu lattiavaneri riittävän kantava, jotta se voidaan liittää ilmassa? Olen asentanut melkein 70 neliömetriä kotona, mutta laitoin ensin tavallista lattiavaneria juuri kantavuuden vuoksi.
Ehkä parasta tehdä kuten kirjoitit, ottaa pyörösaha ja sahata suora leikkaus lähimmän lattian tukipalkin yli. Turhaa repiä kaikki irti!
Onko uritettu lattiakipsilevy riittävän kantava saumattu ilmaan? Olen laittanut melkein 70 m² kotona, mutta laitoin ensin tavallista lattiakipsilevyä juuri kantavuuden vuoksi
Kyllä ne ovat kantavia, jos rei'itetyt reunat liimataan yhteen. Mutta se edellyttää, että laitan kaiken limittäin, mitä aion nyt tehdä virheen korjaamisen jälkeen
Suuri kiitos! Olin hieman paniikissa, kun ajattelin että minun täytyisi repiä kaikki irti ja aloittaa alusta, mutta jos ne on saumattu tukipalkkiin, pitäisi olla "ok"
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.