Hei!
Haluaisin saada vinkkejä parhaasta tavasta purkaa lasimosaiikki.
Yritin sorkkaraudalla ja vasaralla, okei se toimii mutta on raskasta työtä.
Pahinta oli lasinsirpaleet, jotka lensivät ympäriinsä :confused:
Onko kenelläkään siellä hyvää vinkkiä, miten tämä voidaan välttää?
Mietin, että leikkaisin/jyrsisin pala gipsilevyä ja purkaisin seinän paloissa välttääkseni mosaiikin murtamisen, gipsi täytyy kuitenkin vaihtaa.

Onko jollakin parempia ehdotuksia?
 
AXS
Jos levyt täytyy kuitenkin purkaa, on helpointa vain katkaista levyt keskeltä ja vääntää irti. Teippaa muovi päälle, niin vältät sirpaleet.

Pitääkö myös taustalevy purkaa? Aloita siinä tapauksessa siltä puolelta ja lyö levyt ulos. Tulet tuntemaan itsesi kuin extreme home makeoverissa.
 
  • Tykkään
Broens
  • Laddar…
AXS AXS sanoi:
Jos levyt kuitenkin täytyy purkaa, on varmasti helpointa vain taittaa levyt keskeltä ja irrottaa. Teippaa muovia päälle, jotta vältät sirpaleet.

Pitääkö taustalla oleva levy myös purkaa? Aloita siinä tapauksessa siitä puolesta ja lyö levyt irti. Tunnet olosi kuin extreme home makeover -ohjelmassa.
Kiitos vinkistä!
-"Demo day " :p
 
  • Haha
AXS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.