1 508 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Purkaa kattopaneeli ja levyttää kipsillä
Hei
Minulla on uskomattoman ruma puupaneelikatto rivitalossa (puu). Juttelin naapurin kanssa, joka oli repinyt omansa alas ja laittanut kipsilevyn. Kuitenkin hän oli laittanut kipsilevyn suoraan palkistoon? Olen aika aloittelija tässä, mutta onko se hyvä ratkaisu?! Tuntuu siltä, että olisi parempi rakentaa uusi runko ja kiinnittää kipsilevy siihen?
Minulla on uskomattoman ruma puupaneelikatto rivitalossa (puu). Juttelin naapurin kanssa, joka oli repinyt omansa alas ja laittanut kipsilevyn. Kuitenkin hän oli laittanut kipsilevyn suoraan palkistoon? Olen aika aloittelija tässä, mutta onko se hyvä ratkaisu?! Tuntuu siltä, että olisi parempi rakentaa uusi runko ja kiinnittää kipsilevy siihen?
Normaalisti laitetaan harvalaudoitus cc 300, johon sitten ruuvataan kipsi. Mahdollisesti muovi, jos yläpuolella on tuuli.H HM2020 sanoi:Hello
Minulla on uskomattoman ruma puupaneelikatto rivitalossa (puu). Puhuin naapurin kanssa, joka oli repinyt omansa alas ja laittanut kipsilevyä. Hän oli kuitenkin laittanut kipsilevyn suoraan palkistoon? Olen aika aloittelija tässä, mutta onko se hyvä ratkaisu?! Tuntuu, että olisi parempi tehdä uusi runko ja laittaa kipsilevy siihen?
Klikkaa tästä vastataksesi