Heippa
Tiedän, että on paljon keskustelua Puolasta tulevasta materiaalista. Olen itse kiinnostunut ikkunoista ja mahdollisesti lattiapaneeleista (tarkoitan lastulevypaneeleita, jotka asetetaan lattian kannattimille), mutta kuinka paljon ne oikeastaan eroavat toisistaan. Olen yrittänyt löytää tietoa verkkosivujen avulla, mutta löydän vain puolaksi (ja se ei ole vahvin puoleni). Onko joku ollut siellä ja voi auttaa vertailuilla? Pääasiassa ikkunoista ja lattiapaneeleista, mutta myös muu on kiinnostavaa.
Kiitos avusta... :-*