Hei,

rakensimme sisäseinän (rankoja, eristystä, kipsilevyjä), mutta nyt seinässä on pystysuora raita muutaman cm sisällä, arviolta siinä missä ranka loppuu. Samanlaista molemmin puolin. Samoin pientä syvennystä lähellä kulmia.
Apuva!! Mitä teimme väärin??
 
  • Seinässä pystysuora viiva, mahdollisesti regelin kohdalla, sekä pieni syvennys nurkassa.
Leikkasitteko pois viisteen kipsilevystä ennen kuin se ruuvattiin kiinni?
 
Kittasitteko kulmat kunnolla ennen? Miltä näyttää, jos asetat passin pitkin seinää ja kohti kulmaa?
Näyttää siltä, että viiste ei ole tasoitettu.
 
Kiitos nopeasta vastauksesta! Olen täysin missannut homman tasoituksesta.... mitä se on ja kuinka meidän olisi pitänyt tasoittaa ennen maalausta? Täytimme vain ruuvinreiät...
 

Paras vastaus

Kulmissa voi leikata viimeisen palan kipsilevystä saadakseen sileän kulman. Jos viiste on jäljellä, se pitää tasoittaa ennen maalausta/tapetointia, jotta saadaan sileä pinta.
 
Ahaa, en tiennytkään tuota. Kiitos paljon, sitten minun täytyy tasoittaa se ja maalata päälle.
 
Miltä näyttää levyn toisella puolella? Oletteko teipanneet ja tasoittaneet sen sauman (kuvassa oikealla)?
 
Jep, se on nauhoitettu ja tasoitettu kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.
 
Sitä saumaa ei siis näy lainkaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.