rakensimme sisäseinän (rankoja, eristystä, kipsilevyjä), mutta nyt seinässä on pystysuora raita muutaman cm sisällä, arviolta siinä missä ranka loppuu. Samanlaista molemmin puolin. Samoin pientä syvennystä lähellä kulmia.
Apuva!! Mitä teimme väärin??
Kiitos nopeasta vastauksesta! Olen täysin missannut homman tasoituksesta.... mitä se on ja kuinka meidän olisi pitänyt tasoittaa ennen maalausta? Täytimme vain ruuvinreiät...
Kulmissa voi leikata viimeisen palan kipsilevystä saadakseen sileän kulman. Jos viiste on jäljellä, se pitää tasoittaa ennen maalausta/tapetointia, jotta saadaan sileä pinta.