Minulla on kattopalkki, joka jää uuteen keittiöön.
Se olisi kelvannut sellaisenaan, ellei se olisi liimattu yhteen useista pitkittäisistä laudoista/lankuista, sivulta katsoen tämä näkyy eikä ole mielestäni kovin tyylikäs.
Toivottu lopputulos on, että se näyttäisi massiivipuulta ja mielellään valkolakatulta. Katto tulee olemaan valkoiseksi maalattua kipsilevyä.
Se riippuu osittain siitä, minkälainen tyyli huoneessa muuten on.
Jos sen pitäisi olla rustiikkinen, voit päällystää palkin helmiponttilevyllä, joka valkolakataan.
Minulla oli vastaava palkki eräässä talossa, ja siihen laitettiin tapettia sivuille, samaa kuin seinissä.
Ja alareunaan tuli kirkaslakattu "ikkunankarmi", joka sopi lattia- ja ikkunalistojen sekä -karmien kanssa.
Joten jos sinulla on maalatut seinät, voit maalata palkin samalla värillä ja laittaa alapuolelle listan.
Minulla oli samanlainen edellisessä talossa, koteloitsin sen höylättyyn mäntyyn koska rouva halusi niin, 1 viikon myöhemmin hän halusi sen valkoiseksi, maalasin sen, 1 viikon myöhemmin ei kelvannut sekään, kipsi ja tapetti olivat viimeinen kerros. Se kelpasi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.