Hei!
Onko kenelläkään kokemusta ulkona olevan betonitelineen puhdistamisesta? Olen miettinyt värillisen betonin käyttöä ja pigmenteiden sekoittamista itse, olisi mahtavaa kuulla, jos joku muu on kokeillut. Tarvitaanko hyvää säätä puhdistamiseen?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.