Hei!
Minulla on paljastettu tiiliseinä, joka on noin 60-70 cm leveä ja ehkä 2,5 metriä korkea. Luulen, että tiilen päällä on aiemmin ollut sementtilaasti. Noin 2 cm paksu kerros.
Nyt haluaisin tietää, mikä on helpoin ja paras tapa peittää tiili uudelleen. Kipsilevy? sementtilaasti? vai joku muu laasti?
Jos laasti on paras vaihtoehto, tarvitseeko tehdä muotti tai mahdollisesti raudoittaa, jotta se kiinnittyy hyvin? Ja olla varma, että se pysyy kiinni. Vai voiko sen vain "levittää"?
/Jonas