Docno
Omistan talon 60-luvun alusta, jossa rappaus on alkanut irtoamaan joistakin kellariseinien alaosista. Miten korjaan sen parhaiten? Onko rapataan käytettävä laasti C sopiva vai toimiiko husfix myös? Voinko käyttää silikaattimaalia, kun maalaan seinän?
 
N
Kuvat eivät ole väärin, mutta käytä c käyttöä.
Ardex A46 on parempi kuin husfix, mutta aikaa on vain puoli tuntia.
 
  • Tykkään
Docno
  • Laddar…
Olen puhdistanut kellarin seiniä sisältä päin Weber 135:llä, se on c-sideaine. Sekoitetaan veden kanssa ja siitä tulee melkein kuin tasoitetta.
 
  • Tykkään
Docno
  • Laddar…
B
Käytä silikaattimaalia. Se on avoin, joten seinä voi kuivua.
 
  • Tykkään
Docno
  • Laddar…
Docno
B BSOD sanoi:
Käytä silikaattimaalia. Se on avoin, joten seinä voi kuivua.
voitko suositella jotain tiettyä merkkiä vai toimiiko Bilteman muuri ja rappaus maali yhtä hyvin?
 
B
Docno Docno sanoi:
voitko suositella jotain erityistä merkkiä vai toimiiko Bilteman muuri- ja rappausmaali yhtä hyvin?
Kokeilin Bilteman maalia kanin talossa (kyllä, kanini asuu muuratussa talossa...), mutta vaimoni unohti laittaa pohjamaalin/alusteen ensin. Maali alkoi rapistua 2-3 vuoden jälkeen, mutta en tiedä johtuuko se puuttuvasta pohjamaalista vai huonosta maalista.

Joten valitettavasti en tiedä, yleensä ostan Bauhausin silikaattimaalia, mahdollisesti se on Beckers mitä he myyvät, en muista tarkalleen. Se on melko kallista, mutta vaikuttaa toimivan hyvin joka tapauksessa.
 
  • Tykkään
Docno
  • Laddar…
Docno Docno sanoi:
voisitko suositella jotain tiettyä merkkiä vai toimiiko Bilteman muuri- ja rappausmaali yhtä hyvin?
Maalasin Flyggersin muuri- ja pohjamaalilla, pysyy edelleen ulkoseinillä 7 vuotta myöhemmin.
 
  • Tykkään
Docno
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.