1 727 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
projekti kellarissa
Hei teille rakkaat ammattilaiset ja kotipuutarhurit,
Tänä viikonloppuna aloitan 3 vuotta vanhan idean toteuttamisen kuisti torppapohjassa.
Minulla on nyt "torppapohja" "täyskorkealla muurilla", joka on suurimmaksi osaksi kaivamaton. Yhdessä kulmassa on 15 neliömetrin varastotila eristämättömällä laatalla. Ja nyt ajattelin ajaa kaivurin pohjaan ja kaivaa, valaa uuden laatan ja rakentaa kuistin, jossa on portaat "yläkertaan".
Nyt mietin, kuinka minun tulisi edetä nykyisten eristämättömien seinien kanssa ja miten rakentaisin uudet seinät kaivamattomaan osuuteen. Mikä rakenne/materiaali on paras? Haluaisin lämpimän ja kosteudettoman kuistin, tällä hetkellä käytän kosteudenpoistajaa kaivamattomassa tilassa ja pidän kosteuden noin 65-70 %.
Liitän kuvan siitä, miten sen on tarkoitus olla, punaiset viivat ovat uusia seiniä, mustat viivat näyttävät, miltä se nähdäkseni nyt vaikuttaa.
Auttakaa minua,
/Mikael
Tänä viikonloppuna aloitan 3 vuotta vanhan idean toteuttamisen kuisti torppapohjassa.
Minulla on nyt "torppapohja" "täyskorkealla muurilla", joka on suurimmaksi osaksi kaivamaton. Yhdessä kulmassa on 15 neliömetrin varastotila eristämättömällä laatalla. Ja nyt ajattelin ajaa kaivurin pohjaan ja kaivaa, valaa uuden laatan ja rakentaa kuistin, jossa on portaat "yläkertaan".
Nyt mietin, kuinka minun tulisi edetä nykyisten eristämättömien seinien kanssa ja miten rakentaisin uudet seinät kaivamattomaan osuuteen. Mikä rakenne/materiaali on paras? Haluaisin lämpimän ja kosteudettoman kuistin, tällä hetkellä käytän kosteudenpoistajaa kaivamattomassa tilassa ja pidän kosteuden noin 65-70 %.
Liitän kuvan siitä, miten sen on tarkoitus olla, punaiset viivat ovat uusia seiniä, mustat viivat näyttävät, miltä se nähdäkseni nyt vaikuttaa.
Auttakaa minua,
/Mikael
Tuhannet kiitokset!C coccon sanoi:
Kuljetushihna ei valitettavasti ole minun ideani, vaan sen sai vuokrata. Mutta se teki kaikesta hyvin helppoa. Samoin vuokrasin sähkökäyttöisen kottikärryn saadakseni betonin betoniautosta. Sain kerran kuulla ”work smarter, not harder” ja elän sen mukaisesti.
Klikkaa tästä vastataksesi



















