Hei,

minulla on vanha valurautaportti, jonka haluan ripustaa takaisin paikalleen. Portti ja portinpylväät ovat olemassa. Kuitenkin puuttuvat itse "tappit", joille portti ripustetaan, pylväässä on reiät. Tietääkö kukaan, onko sellaisia valmiina ostettavaksi? Olen etsinyt verkosta, mutta en löydä mitään. Jos ei, olen miettinyt ostaa kierretangon ja taivuttaa sitä? Se pitäisi luultavasti silloin taivuttaa kuumana? Uskotteko, että se toimisi? Sillä tavoin voisin säätää sen pituuden ja kiinnittää sen sopivaan paikkaan prikoilla ja pulteilla.

terveisin

Patrik

Ota yhteyttä portin toimittajaan verkossa, koska se näyttää kauhealta kierretty pyörötanko.
Keskustele heidän kanssaan myös 2komponent kiinnityksestä, jotta portti ei päädy takaisin nykyiseen paikkaansa..

Jos porttipylväässä on läpireikiä, kierrevarsi ei ole huono vaihtoehto. Siihen kohtaan, mihin portti ripustetaan, hitsaa kiinni pyörötanko tai pala raudoitusrautaa 90 asteen kulmassa kierrevarteen nähden. Pohjalle hitsataan kiinni prikka siihen tankoon tai raudoitusrautaan. Prikat pylvästä vasten molemmille puolille ja mutterithan tietysti. Näin voit myös säätää portin ripustusta, jos itse porttipylväs hieman muuttaa asentoaan. Minulla on juuri tällainen ripustus vanhoissa puuraporteissani, joita tervaan joka vuosi. Porttipylväät ovat vanhoista puhelinpylväistä, jotka niin ikään tervataan. Tuoksuu hyvältä, kun kulkee sisään tai ulos :)

Voisin ottaa yhteyttä johonkin yritykseen, jotta se tehdään tyylikkäästi. Soita ja kysy joltakin grind-yritykseltä, vaikka heillä ei olisi ratkaisua verkkosivullaan, he voivat varmasti auttaa sinua. Ota yhteyttä johonkin lähelläsi olevaan yritykseen tai esimerkiksi Accessa AB:hen, http://www.accessa.se. Toivottavasti löydät ratkaisun.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.