Hei,

Aion remontoida vanhat mäntyportaat. Olen ostanut valmiit askelmat, jotka ovat samanlaisia kuin lattian parketti ja ne asennetaan olemassa olevien askelmien päälle. Kun asennan nämä uudet askelmat, ne tulevat ulottumaan portaiden yläpuolella, katso (A). Tämän korjaamiseksi minun täytyy katkaista 1 1/2 cm jokaisen olemassa olevan askelman etuosasta ennen uusien asentamista. Miten parhaiten katkaista tämä, koska en voi irrottaa olemassa olevia askelmia, vaan minun on leikattava ne paikan päällä. Olen saanut suosituksia käyttää pientä sirkkelisahaa ja sitten monitoimityökalua päissä.

Uusien askelmien etuosa on hieman pidempi kuin olemassa olevien askelmien. Luulen, että minun täytyy rakentaa pieni lista tai jotain taakse, jotta uutta askelmaa ei vahingossa rikkoisi, jos siihen iskee kengällä. Onko jollain ajatusta tästä, katso (B).

Otan mielelläni vastaan neuvoja.

• Vanhan portaan poikkileikkaus, jossa uusi askelma lisätty vanhan päälle. Punaisia ja keltaisia merkintöjä, jotka näyttävät ongelmakohtia.
optimum
Olin sahannut kuviosahalla ja reunat kuvattuna monityökalulla. Ei tule täysin suoraa, mutta sitä ei huomaa, kun uudet askelmat on asennettu.

Luulen, että sen täytyy olla niin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.