Hei, meillä on suora vanha portaikko, jossa on 14 askelmaa, jotka haluamme uudistaa. En ole peukalo keskellä kämmentä, mutta en ole koskaan tehnyt tätä, kysymykseni on: kuinka edetä, jos haluaa tammiset askelmat ja muun portaikon maalata valkoiseksi? Mitä maalia tulisi käyttää ja kannattaako ostaa laminaattilattiaa, mikä olisi tyylikkäintä ja mikä olisi edullisinta? Onko saatavilla laminaattilattiaan sopivia porrasnokkia vai leikataanko ne laminaatista? Kiitollinen kaikesta avusta.