Revin alas ränsistyneen säleikömme. Onko vinkkejä, mitä voisi rakentaa helposti?
Sitten se tavallinen kysymys, maalataanko portaat vai ei? Puolisoni haluaa valkoiset portaat, mutta miten on maalipinnan kanssa? Olen kuullut, että siitä voi tulla aika liukas.
Liukas se ei ole, koska voit esimerkiksi lakata vain askelmat, kun olet maalannut koko portaat. Sitten lakkaat vain matalammalla kiillolla, voit myös maalata koko portaat 15 kiillolla. Ei tunnu liukkaalta kotona ainakaan.
Kannattaa valita laadukasta puutavaraa, jotta se ei halkeile tai väänny. Niin vähän oksia kuin mahdollista. Ei rakennusregulaattoreita toisin sanoen, jos haluat, että se näyttää hyvältä ajan mittaan.
Voi olla syytä mennä oikeaan sahaan ja ostaa höylättyä laatuista mäntyä tai vielä parempaa puuta puusepäntöihin. Tietysti voi kokeilla rakennuslistoja, mutta on riski, että se on halpaa puuta, joka ei pidä muotoaan. Koska sen pitäisi näkyä, tarkoitan. Paljon oksia = vaikea maalata läpi tulivuoton
onnea, toivottavasti siitä tulee hyvä!
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.