Revin alas ränsistyneen säleikömme. Onko vinkkejä, mitä voisi rakentaa helposti?

Kuva puuportaikosta, jossa on lapsiportti. Seinät ovat vaaleansiniset ja portaiden viereen on asetettu valkoinen lipasto.
Portaikko ja sininen seinä sisätiloissa, valkoinen kaappi portaiden vieressä, turvaportti asennettu lapsen turvaksi.
Puinen portaikko kotiympäristössä, tukevat kaiteet vasemmalla ja sininen seinä oikealla, ylhäällä väliaikainen lapsiportti.
Sitten se tavallinen kysymys, maalataanko portaat vai ei? Puolisoni haluaa valkoiset portaat, mutta miten on maalipinnan kanssa? Olen kuullut, että siitä voi tulla aika liukas.

Meillä on väliaikainen portti 1,5-vuotiaallemme.
 
Onko kellään ajatuksia ja vinkkejä tästä?
 
Liukas se ei ole, koska voit esimerkiksi lakata vain askelmat, kun olet maalannut koko portaat. Sitten lakkaat vain matalammalla kiillolla, voit myös maalata koko portaat 15 kiillolla. Ei tunnu liukkaalta kotona ainakaan. :)
 
Kiitos vinkistä. Onko kenelläkään vinkkejä, mitä kannattaisi käyttää pergolan rakentamiseen?
 
O ottoangel sanoi:
Kiitos vinkistä. Onko jollakulla vinkkiä siitä, mitä käyttää rakentaaksesi säleikkö?
Minä olen vain maalari, huonompi ideoiden kanssa säleikköön :D
 
I Interista88 sanoi:
Mä olen vain maalari, huonompi ideoilla säleikköön :D
Se on ihan ok, ajattelin yleisesti, että jonkun tässä foorumissa pitäisi olla hyvä idea :-)
 
Vie vanha säleikkö ruiskumaalaukseen
 
Valitettavasti vanha on pelastuksen ulkopuolella. Ajattelin nyt käyttää 45x45 reglaria.
 
Kannattaa valita laadukasta puutavaraa, jotta se ei halkeile tai väänny. Niin vähän oksia kuin mahdollista. Ei rakennusregulaattoreita toisin sanoen, jos haluat, että se näyttää hyvältä ajan mittaan.
 
En löydä muuta kuin rakennussäännöt.
 
Voi olla syytä mennä oikeaan sahaan ja ostaa höylättyä laatuista mäntyä tai vielä parempaa puuta puusepäntöihin. Tietysti voi kokeilla rakennuslistoja, mutta on riski, että se on halpaa puuta, joka ei pidä muotoaan. Koska sen pitäisi näkyä, tarkoitan. Paljon oksia = vaikea maalata läpi tulivuoton

onnea, toivottavasti siitä tulee hyvä!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.