Aion asentaa ulosottoventtiilin. Täytyy siis porata noin 25 mm reikä ensin kaakelin läpi ja sitten seinän (betoni) läpi. Minkälaista poraa käytän?
Toimiiko tavallinen betonipora, vai onko riski, että se halkeaa kaakelin?

Kiitollinen kaikista mietteistä!
 
Laattapora nopeuttaa, mutta hyvä vasaraporakonekkin käy, vie kuitenkin hirveästi aikaa.
Ei iskua!!!!
/Kent
 
Miltä ulkoseinä näyttää? Jos se on rapattu, on riski, että se halkeaa, jos poraat sisäpuolelta. Silloin uhraisin mieluummin kaakelilaatan. Mistä huoneesta aiot porata? kylpyhuoneesta? pesutuvasta? jne.

Käyttäisin laattojen läpi reikäsahaa ja sitten poraisin siitä eteenpäin. Jos takana on betoniharkko tai vastaava, tarvitset iskua päästäksesi läpi, mieluiten poravasaran, kun on kyse sellaisista mitoista.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.