5 831 lukukertaa ·
6 vastausta
6k lukukertaa
6 vastausta
Porata betoniin
Hei kaikki!
Aion pian aloittaa alakaton laskemisen huoneistossani, jotta voin asentaa alasvalot, mutta sekä katto että seinät tässä asunnossa ovat erittäin kovasta betonista, joten poraaessani pääsen vain muutaman millimetrin sisään ennen kuin se pysähtyy melkein täysin. Joten ajattelin kysyä, onko jollain suositella jotain iskuporaa tai vastaavaa, joka toimii hyvin kovabetonin poraamiseen, se helpottuisi paljon, ja saisi mielellään olla edullinen, jos sellainen löytyy. Kiitos etukäteen.
Henke,
Aion pian aloittaa alakaton laskemisen huoneistossani, jotta voin asentaa alasvalot, mutta sekä katto että seinät tässä asunnossa ovat erittäin kovasta betonista, joten poraaessani pääsen vain muutaman millimetrin sisään ennen kuin se pysähtyy melkein täysin. Joten ajattelin kysyä, onko jollain suositella jotain iskuporaa tai vastaavaa, joka toimii hyvin kovabetonin poraamiseen, se helpottuisi paljon, ja saisi mielellään olla edullinen, jos sellainen löytyy. Kiitos etukäteen.
Henke,
Mene vuokraamaan oikea släggivasara, niin huomaat, että se toimii paremmin kuin iskuporakone.
OKi poravasara kanske de heter. 
Ja jos on huonoa onnea, se on raudoitettu suoja- tai väestösuojaa varten ja silloin siellä on tiheästi rautaa.
Ja jos on huonoa onnea, se on raudoitettu suoja- tai väestösuojaa varten ja silloin siellä on tiheästi rautaa.
Moderator
· Stockholm
· 57 826 viestiä
Tai osta halpa Borrhammare) Biltemasta, Julasta tai CO:sta.
Maksaa suunnilleen saman verran kuin "ammattilaiskoneen" vuokraaminen yhdeksi päiväksi. Ja pitäisi toimia siihen, mitä aiot tehdä.
Maksaa suunnilleen saman verran kuin "ammattilaiskoneen" vuokraaminen yhdeksi päiväksi. Ja pitäisi toimia siihen, mitä aiot tehdä.
Vaikka ne ovat halpoja, alle 100:- ne eivät maksa ;D ja vuokrasin Hilti yli viikonlopun viime kesänä. Lupaan, että Hilti puree paremmin ja oikeilla poraterillä (eli todella kalliilla) useimmat harjateräkset antavat periksi melko nopeasti. Kuitenkin ei pitäisi porata harjaterästen päällä/läpi, koska se voi heikentää rakennetta.
Klikkaa tästä vastataksesi
