Aion vetää uudet kylmä- ja lämminvesiputket ja mietin, voiko porata reikiä lattianpalkkeihin putkien vetämiseksi läpi "wirsbo rör i rör". Yhteensä on 10 putkea, jotka pitää vetää. Meillä on torpargrund. Jos se onnistuu, onko jotain, mitä pitäisi ottaa huomioon?

Boreen
 
Mistä aiot ostaa rör-t?
He voivat varmasti järjestää katalogen sinulle.
Siellä on asennusesimerkkejä kuvien kanssa, joten se ei pitäisi olla ongelma sinulle.
 
Kysymys on, heikennetäänkö palkkeja liikaa poraamalla reikiä sen läpi "10 st 30 håll"?
 
Se ei ole itsestäänselvästi OK.

En osaa ehdottaa hyvää tapaa, jolla voisit saada sen tarkastettua. Rakennusinsinöörin palkkaaminen voisi toimia. Mutta se saattaa olla turhan yksinkertainen tehtävä sellaiselle.
 
Näin tehdään:

pict539.jpg

Poraa palkin keskelle.

Jos putkia on niin monta, oletan että asennat 15-slangen - silloin riittää mielestäni 25 mm reikä.
 
Kiitos!

Jan
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.