3 560 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Poraa lattianiskaksiin
Aion vetää uudet kylmä- ja lämminvesiputket ja mietin, voiko porata reikiä lattianpalkkeihin putkien vetämiseksi läpi "wirsbo rör i rör". Yhteensä on 10 putkea, jotka pitää vetää. Meillä on torpargrund. Jos se onnistuu, onko jotain, mitä pitäisi ottaa huomioon?
Boreen
Boreen
Moderator
· Stockholm
· 57 821 viestiä
Se ei ole itsestäänselvästi OK.
En osaa ehdottaa hyvää tapaa, jolla voisit saada sen tarkastettua. Rakennusinsinöörin palkkaaminen voisi toimia. Mutta se saattaa olla turhan yksinkertainen tehtävä sellaiselle.
En osaa ehdottaa hyvää tapaa, jolla voisit saada sen tarkastettua. Rakennusinsinöörin palkkaaminen voisi toimia. Mutta se saattaa olla turhan yksinkertainen tehtävä sellaiselle.
Klikkaa tästä vastataksesi

